Acest drept este prevăzut prin Ordonanța nr. 130 din 2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la " distanță" (online).
Dreptul de retur este prevăzut de lege doar în cazul în care produsul cumpărat este defect(lipsă de conformitate). Dacă produsul achiziționat din magazin nu este corespunzător, comerciantul este obligat prin lege să-l repare, să-l înlocuiască sau să restituie banii consumatorului (Legea nr. 449 din 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora).
Deci, faptul că te-ai răzgândit, nu este prevăzut în lege. E treaba ta. În mod normal, pentru a nu-și pierde clieții, vânzătorii (patronii) practică schimbarea, mai ales când aceasta se face pe loc sau este sigilat. Aceasta nu este prevazută, însa, de lege. Unii accepta chiar să-ți dea banii înapoi fără să schimbe produsul.
absoluthill întreabă:
adina5adina întreabă: