anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut azi am sunat la flanco pentru coletu care inca nu l-am primit cand am dat comanda de black friday si maiu zis ca curieru este DPD si sa aflu mai mult mi-a dat un cod am introdus codu pe site lor si arata asta: (X acopera numarul)
Numar colet: XXXXXXXXXXX

Nu exista nici o inregistrare pentru acest numar colet in baza de date Delis.
Cauzele posibile pentru aceasta pot fi be:

>numarul introdus este incorect
>numarul introdus este mai vechi de 6 luni si a fost deja stocat pentru arhivare.
>Coletul nu a fost colectat de catre DPD.

2 răspunsuri:
| matrix100 a răspuns:

Incearca sa suni la DPD, le comunici toate informatiile pe care le poti da: numar colet, numele tau, etc si vezi ce raspuns iti dau

| Mihai_Lapusca_1989 a răspuns:

Acelasi lucru mi l-au zis si mie si cand am sunat la DPD mi-au zis ca nu au primti nimic de la flanco, sunt prost pregatiti pentru black friday.