| sopranaCadaverica a întrebat:

Sunt studenta in anul III la o facultate ce apartine de Universitatea din Bucuresti. Nu m-am prezentat la anumite examene pe durata anilor I, II, respective semestrul I din anul III, acumuland 15 restante. Imi va fi foarte greu sa le dau in ultima sesiune speciala de dinaintea licentei si nu sunt sigura ca voi ramane cu maximum 5 restante din 15 pentru a-mi prelungi anul cu un semestru sau doua.
Exista, deci, posibilitatea de a fi exmatriculata.
Insa, exista si posibilitatea reinmatricularii.
Intrebarea mea este: daca ma voi reinmatricula, voi fi studenta in anul I, adica repet toti anii, sau repet DOAR anul III? Chiar nu inteleg.
Daca stie cineva, cunoaste si articole (eu nu am gasit ceva explicit), ar fi binevenite. Multumesc.

8 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Cel mai corect și concret răspuns îl obții direct de la secretariatul facultății la care ești înscrisă.

| sopranaCadaverica explică (pentru mihai69):

Nu sunt in Bucuresti acum si voiam un raspuns ceva mai rapid.

| mihai69 a răspuns (pentru sopranaCadaverica):

Au și telefon acolo...winking

| sopranaCadaverica explică (pentru mihai69):

Asta stiu si eu dar am pus o intrebare pe acest extraordinar site sperand ca mi se va raspunde strict la intrebare, ori intr-un mai bun caz, decat in acela in care mi se va raspunde inutil, nu mi se va raspunde deloc,. Mi-a murit speranta.

| mihai69 a răspuns (pentru sopranaCadaverica):

RIP...
Faza e că, de când cu autonomia universitară, fiecare facultate are regulile ei; cum tu nu ai specificat clar despre care e vorba, nu puteai pbține aici un răspuns mai bun.

| johnnny123 a răspuns:

Păi cum să te reînmatriculezi direct în anul III când tu ai o groază de restanțe din anul I și II? Crezi că reînmatricularea este o soluție miraculoasă care-ți permite să șuntezi niște examene pe care ar fi trebuit să le promovezi?

| Raducons a răspuns: