| Wordofthat999999 a întrebat:

Am o intrebare legata de alocatia mea, eu sunt in clasa a 12 a, am 18 ani si sunt eleva, problema este ca am depus actele in octombrie pentru alocatie ca sa am si anul asta si mi.a bagat-o pe card, dar problema este ca pana acum n-am primit niciun ban, am fost azi la BCR ghiseu sa vad daca mi-au bagat banii si niciun ban, cand o sa primesc alocatia in luna asta decembrie? si o sa-mi vina in fiecare luna pana cand termin scoala sau in unele luni nu o sa-mi vina ca eu stiu ca trebuie in fiecare luna, nu stiu exact si pana cand o sa-mi vina pana in mai sau iunie? Va multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Alocatia de stat pentru copii se acorda pana la terminarea cursurilor liceului.
O sa primesti toata alocatia de pe lunile anterioare, poate in aceasta luna sau luna urmatoare.

| Wordofthat999999 explică (pentru Ioandelasal):

Deci tu te referi ca o sa primesc in fiecare luna alocatia pana termin liceul, asta ar veni pana in mai -iunie, incepand de luna asta sau viitoare, si te referi ca o sa primesc banii si din luna trecuta care nu mi-au venit? Din octombrie si noiembrie.

| Wordofthat999999 explică (pentru Ioandelasal):

Si inca ceva eu cand am predat o fisa unde era un chestionar unde trebuia sa aleg sa imi vina ori prin cutia postala, ori pe card si nu mai tin minte ce am bifat din astea doua ca eram si in graba, oricum mai aveam niste bani ramasi din alocatia trecuta si i-am scos dupa card, oare daca banii aia i-am scos dupa card asa o sa-mi vina si banii care urmeaza? Si ca sa fiu sigura unde trebuie sa apelez ca sa aflu sigur unde imi vin mai exact? Daca ma lamuresti la aceste intrebari iti dau funda happy!

| Ioandelasal a răspuns (pentru Wordofthat999999):

Da, o sa-i primesti pe toti, inclusiv pe lunile de pana acum, pe care n-ai primit.

| Ioandelasal a răspuns (pentru Wordofthat999999):