| miha_6184 a întrebat:

Am 17 ani si in primavara vreau sa dau de permis auto pentru ca la 18 ani nu o sa mai am timp. Imi trebuie diploma de 10 clase sau e buna si o adeverinta ca inca sunt eleva in clasa a XI-a? Multumesc

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Pentru categoria B nu se poate face scoala de conducere decat dupa implinirea varstei de 17 ani si 9 luni iar testele teoretic si practic numai dupa implinirea varstei de 18 ani.
Legislatia rutiera nu cere conditii de studii, asa ca nu trebuie sa duci nici o adeverinta.
Doar pentru categoriile AM, A1 si B1 se poate face scoala de la 15 ani si 9 luni iar testele se pot sustine dupa 16 ani.

| miha_6184 explică (pentru Ioandelasal):

Multumesc frumos. O sa implinesc 17 ani si 9 luni peste cateva luni.

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Cum adica o sa dai la 17 ani ca nu ai timp la 18? crezi ca e dupa cum vrei tu? examenul se da la 18 ani.

Si nu iti cere nimeni nicio adeverinta

| miha_6184 explică (pentru suntserios):

Vreau sa fac scoala la 17 ani. Stiu si eu ca examenul se da la 18 ani, doar ca atunci o sa fiu in clasa a XII-a si nu o sa mai am timp sa fa scoala de soferi. Asa ca inainte de a judeca omul, gandeste-te putin

| suntserios a răspuns (pentru miha_6184):

Cu 3 luni in plus sau minus tot acolo ajungi. Plus mi se pare o idee proasta tare sa faci scoala de soferi cu 3 luni inainte sa di examenul, pana ajungi la proba practica sa o dai iti pierzi toata indemanrea, reflexele si uiti tot ce ai invatat

| Ovy_Ovy_1995 a răspuns (pentru suntserios):

Se poate sa dai de la 17 ani dar examenul se da cand ai implinit 18 ani

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E valabila si adeverinta. Scoala se poate face inaintea implinirii varstei. Lista documentatiei necesare o puteti obtine de la instructor sau de la scoala de soferi, tot de acolo vei afla si daca e valabila adeverinta de elev.

| bula2014 a răspuns: