| MisterKat a întrebat:

Cam ce salariu castigati? PS. Cei care sunt elevi ii rog sa nu raspunda, stiu ca primesc 42 de lei alocatie de la stat...
Cam ce salariu ar trebui sa castige un jurist dupa 30 de ani de munca din care 15 ani de munca in aceeasi societate (fiind doar un singur jurist in acea societate)?

Va multumesc!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cu respect te intreb, tu cu cat te-ai plati? Fiindca un sef niciodata nu va plati la adevarata valoare salariatul, dintr-un motiv economic: nimeni nu face afaceri proaste. Traim niste vremuri in care o alternativa in paralel cu job-ul este binevenita ( atat pentru echilibrul emotional cat si pentru cel financiar). Meriti mai mult! Si meritam mai mult, dar s-au cam dus vremurile in care asteptam sa "ni se dea".

3 răspunsuri:
| mariazet45 a răspuns:

A stat cam mult neplatit la valoare lui, acum trebuie sa mai rabde ca e criza, daca trece sa-si caute altceva, de obicei cei care pleaca de la o unitate se folosesc de relatiile facute acolo, nu cred ca fiind jurist nu si-a facut ceva relatii atunci cand a avut ocazia cu contracte, legi, judecatorie, poate incerca si altceva tatal tau dar mai tarziu.

| MisterKat explică:

Mi-a placut rapsunsul tau corinatone. Eu inca sunt la liceu, ultimul an... In a doua intrebare ma refeream la tatal meu care ia un salariu. (mi-e rusine sa spun ca la un om cu studii superioare si experienta de lucru, multi ani in acea firma, fiind singurul om de acea specialitate, care vine neplatit si sambata si din concediu, ma gandesc ca ar merita un salariu mai mare, nu? Eu i-am spus ca e fraier, ba chiar un mare prost, la fel si alti oameni. Nu intelege. Este vreo lege care sa clarifice aceasta situatie? Sau trebuie sa mearga la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca)...

| MisterKat explică: