Întrebare recomandată | Marius_Marian_Butnaru_1993 a întrebat:

De curand mi-am luat permisul,si am o masina adusa din afara,vreau sa percizez ca am itp-ul si asigurarea expirata,care este sanctiunea,daca ma prinde politia? Adica eu sunt incepator, se poate sa raman pieton definitiv?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Te faci cu 2 amenzi serioase, respectiv:
-Pentru lipsa ITP cu amenda de la 630 lei la 1.400 lei, conform OUG 195/2002, republicata in 2006, cu md. si compl. ulterioare.
-Pentru lipsa RCA cu amenda de la 1.000 lei la 2.000 lei si retinerea certificatului de inmatriculare, conform L.136/1995, cu md. si compl. ulterioare.
Certificatul se restituie dupa obtinerea RCA.
P.S. Ma tot intreb ce faceti voi la orele de legislatie, nu invatati lucruri elementare.

| Marius_Marian_Butnaru_1993 explică (pentru Ioandelasal):

Pai nu prea am trecut eu pe la legislatie, dar mnentionez ca am invatat acasa, stiam tot ce mi-ai spus tu, dar nu eram sigur ca se aplica la fel si pentru mine ca incepator! Adica daca nu raman fara permis definitif da-o dracu de amenda! Multumesc pentru raspuns! happy

26 răspunsuri:
| Minks a răspuns:

Te felicita si o sa te dea drept exemplu pentru restul soferilor. Ce dracu' te-au invatat la orele alea de legislatie, ma? Ca masinile au 4 roti?

| Marius_Marian_Butnaru_1993 explică (pentru Minks):

Am luat permisul la Pitesti! laughing

| Minks a răspuns (pentru Marius_Marian_Butnaru_1993):

laughing Ca sa vezi, si eu la fel!

| bObby123 a răspuns:

Mai bine mergi cu bicicletalaughing
o sa iti ia certificatu de inmatriculare si o amenda urata rau de tot
nu face masina cat amenda care o sa ti odea!

| Încrucişătorul a răspuns:

Nu-ti ia permisul daca e in toane bune.
Daca il enervezi, expiratia iti asigura o lipsa de 3-4 luni a masinii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca te prinde politia e rau...

| virusake a răspuns: