| 2011alexandru a întrebat:

As vrea sa-mi cumpar o chitara electrica, sunt incepator si am auzit de cateva chitari cum ar fi Epiphone sau Fender, dar cand o sa ma duc la magazin ma gandeam sa stiu cate cevahappy
Multumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| Elvina a răspuns:

In functie de cati bani ai poti cumpara orice chitara. La 5 milioane poti incerca si Harley Benton. Cele mai bune raman Yamaha.

| 2011alexandru explică (pentru Elvina):

Iti multumesc frumos!happy

| Woodenpints91 a răspuns (pentru Elvina):

Nu-l mai învăţa sa-şi ia ceva de proastă calitate,ca sa-şi regrete decizia apoi!
Dacă tot te oferi să-i dai un sfat în legătură cu ce chitară să-şi ia, dă-i unul bun.

Nu-ţi lua Harley Benton, dai banii aproape degeaba, nu-s bune mai de nimic. De banii ăia poţi să-ţi iei un Epiphone frumos, uite aici câteva sugestii:
http://www.magazinuldemuzica.ro/......56481.html
sau chiar un ibanez
http://www.mcmusic.ro/chitare/electrice/ibanez-grx20-chitara-electrica.html

| Elvina a răspuns (pentru Woodenpints91):

Eu i-am zis ce stiu si eu.

| Woodenpints91 a răspuns (pentru Elvina):

Păi nu şţii bine.

16 răspunsuri:
| RockNbeer a răspuns:

Sfatul meu..nu iti lua harley benton, ia-ti ibanez, gibson, jackson.ori ce doar nu iti lua facaturi, nu sunt bune nici macar pentru incepatori
spune-mi ce buget si iti recomand eu, si ce gen ai vrea sa canti cu ea happy

| 2011alexandru explică (pentru RockNbeer):

Pai pana in 700-800 leihappy si as vrea sa cant rockhappy

| 2011alexandru explică (pentru RockNbeer):

Si bine ca mi-am adus aminte... o sa am nevoie si de aplificatorhappy. adica stiu ca exista seturi speciale, sau pot sa cumpar separat aplificatorul? Marshall sau Yamaha cred big grin

| RockNbeer a răspuns (pentru 2011alexandru):

Marshall as preferatele mele big grin
dar poti sa iti iei si un Ibanez10G,as foarte bune...
important e sa fie peste 20W, daca vrei sa se auda asa cum trebuie happy