| AlexandruVoicu2022222 a întrebat:

Buna sunt elev în clasa a 9-a, și particip la olimpiada de religie. As dori să știu din experiența celor care au mai participat, sau macar o părere informată despre programa și despre ce ar trebui sa învăț, de vreme ce profesorul ne-a spus ca ne va trimite materiale, dar deja au trecut 2 luni și nimic.

Mulțumesc anticipat!

5 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Elev in clasa a IX-a? Si scrii mesaje la 3 noaptea? Daca tot te crezi atat de matur, vezi https://www.youtube.com/watch?v=z8j3HvmgpYc

| doctorandus a răspuns (pentru doctorandus):

Deci, daca voiai sa afli ce spun savantii biblici, acum ai aflat.

| sierra1 a răspuns:

"particip la olimpiada de religie. As dori să știu din experiența celor care au mai participat"

mda, e deosebit de utilă participarea la așa ceva. Folosește mereu in viață, la job și in societate, la tot pasu'

| IonelaIasmina a răspuns:

Bună!
În primul rând, FELICITĂRI că ești ales să participi la o frumoasă olimpiadă de Religie. Eu voi vorbi în cazul în care ești Ortodox, dacă ești de altă religie/credință..., îmi pare rău, nu ai specificat.
În al doilea rând, nu o lua în seamă pe "sierra1". După cum am văzut că la întrebările multor utilizatori nu-i convine deloc discuția despre "Dumnezeu", se deduce că ea nu are niciun fel de religie sau credință, ci este ateu. (NU crede în Dumnezeu). Ok, este treaba ei dacă nu crede, dar măcar, deșteapta, să nu-i mai învețe bazaconii și pe alții. Cu ce te ajută? (Cum a spus ea) Te ajută în relația ta cu Dumnezeu, te ajută că și experiență, ca și amintire. Orice olimpiadă la asta este bună. Că doar nu ai nimic de pierdut. Chiar dacă iei punctaj mic, ce are? Nimic.
Programa poate să fie:
-Istoria Bisericii Ortodoxe
-Dogmatică și teologie ortodoxă
-Liturghie și viața bisericească
-Sfinți și părinți ai Bisericii
-Biblia și interpretarea sa în tradiția ortodoxă
-Erică și valorile creștine