| Captive a întrebat:

As putea avea o infectie daca secretia mea vaginala miroase a ceapa?
Mirosul e la fel si dupa duș.
Sau e doar din cauza ca de vreo 3 zile mi-a trecut menstruatia? Mirosul persista cam de ieri.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| InVisible99 a răspuns:

Ai infectie urinara,mergi la un ginecolog sau vezi ca sunt la farmacie medicamente, iti recomand alea cu albastru de metil, vei lua max o saptamana si sunt f bune, dar intreaba exact si farmacista ca poate tu ai alte complicatii(alte boli) si sa nu-ti afecteze.

Cred ca mai bine mergi la medicul de familie si intrebi daca poti sa iti iei medicamentele alea, dar sigur e infectie urinara

5 răspunsuri:
mariana
| mariana a răspuns:

De regula secretia vaginala normala, nu are nici un fel de miros. Pentru a vedea ce trebuie sa faci, este indicat sa mergi la medicul de familie, sa-ti dea trimitere la medicul ginecolog, care va putea recolta secretie vaginala si se va face analiza de laborator. Dupa ce vei avea rezultatul se va sti ce tratament trebuie urmat. Nu este vorba de o infectie urinara, care are fi dureroasa si nu da asemenea scurgere, care sa aiba un miros specific de ceapa, asa cum precizezi tu.
Spalaturile vaginala, cu irigatorul, cu ceai de musetel, in care adaugi putin bicarbonat de sodiu alimentar, pot fi de folos, daca scurgerea vaginala, nu te irita si nu ai dureri, care ar putea indica o anexita, adica o inflamatie a ovarelor.
Un gand bun si multa sanatate.

| Minks a răspuns:

Chestia asta ti-o poate spune numai un doctor, dupa ce te examineaza. Nu cred ca e nimeni in masura sa dea diagnostice pe baza unor informatii date pe internet.