| AnaMariaDiana a întrebat:

Bună!
Am fost la ginecolog și mi-a recomandat o serie de analize hormonale (TSH, T3, T4, ATPO, FSH, LH, ESTRADIOL, PROGESTERON), cea de la ghișeu mi-a zis ca toate costa 400 de lei.
Acum întrebarea mea e, pot face ceva să plătesc mai puțin?
Gen sa iau bilet de trimitere de la medicul de familie sau poate contează faptul ca sunt studenta, știu ca erau niște avantaje la faptul ca ești student.
Este o policronica privată, nu spital de stat, dacă știe cineva.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Nirvanaaa a răspuns:

Poți sa le faci la o clinica privată in contract cu CAS pe baza unui bilet de trimitere de la medicul de familie. Nu uita sa ii arați medicului de familie raportul medical de la ginecolog are nevoie de dovada ca sa emită trimiterea către analize. Posibil sa nu se deconteze toate, dar majoritatea da.

| AnaMariaDiana explică (pentru Nirvanaaa):

Din păcate clinica la care trebuie sa ma duc eu nu mai decontează pe baza pandemiei, asa am înțeles.
Dacă era după mine ma duceam la un centru special doar pentru recoltarea analizelor, acolo era cu 25% mai ieftin. Oricum, mersi mult!

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mergi la medicul de familie si i ei bilet de trimitere si roaga l pe medic sa i ti spuna ca studenta ce avantaje ai poate sunt reduceri, multa sanatate.

| AnaMariaDiana explică (pentru CristiDinBucuresti):

Eu ii auzisem pe colegi că cei de la ID nu au niciun beneficiu.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Dacă ai medic de familie mergi la el, și întrebi. Sunt analize medicale decontate de CASS, dar nu toate.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: