Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2706035intrebari
Ultimele intrebari
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
22 Iul
SATI 291.194AFISARI
124.162VIZITE
102.869V. UNICI
19 Ianuarie 2010
lacrimi intreaba:

Buna.Am inceput tratament cu sotret(isotretinoin 10 mg)la prescriptia medicului.Am inteles ca deoarece ar fi toxic, ar fi recomandat sa folosesc si un hepatoprotector pentru protectia ficatului(pleonasm), dar nu as vrea sa folosesc alte pastile.Stiti cumva alimente sau modalitati de a-mi proteja ficatul si de a-l regenera(desi nu e cazul). Multumesc!



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
Atentie! Problemele de natura medicala sunt probleme serioase care necesita asistenta/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativa si in nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare va recomandam sa apelati la personal medical specializat atat pentru diagnosticare, cat si pentru tratament.
  • Raspuns castigator
    19 Ianuarie 2010 20:14
    Brigaela a răspuns:

    Pe langa regim (fara grasimi animale, prajeli, tocaturi, conserve, mezeluri, oua, dulciuri concentrate, sucuri din comert, orice mancare de fast-food, alcool) este bine sa consumi miere naturala si multe fructe proaspete. Totusi, tinand seama de toxicitatea mare a preparatului, iti recomand sa iei totusi un hepatoprotector. Poti folosi cu succes Spirulina.

  • 5 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 20 Ianuarie 2010 08:21
    mihaa a răspuns:
    Fratele meu are pr ca ficatul si tot timpul are in casa tablete Esentiale, sunt nemtesti si sunt f bune,
  • 20 Ianuarie 2010 12:25
    unicka a răspuns:
    Consuma fructe si legume multe fara prajeli tocaturi mainoeza mezeluri etc.
  • 19 Ianuarie 2010 20:38
    DarQueen a răspuns:
    Si eu fac tratament cu sotret.
    ca sa fiu sincer, nu am auzit ca ar fi toxic.
    si da rezultate, impotriva cosurilor. happy
  • 20 Ianuarie 2010 15:04
    alex1991 a răspuns:
    Eu doar ce am terminat tratamentul, bine sunt la sfarsit iau o pastila la 2 saptamani. Este foarte bun. Inainte aveam cosuri pe mai toata fata acum sunt de nerecunoscut! Daca te tii de el o sa dea rezultate. Partea cu ficatul am auzit-o si eu dar nu am avut probleme pana acum. Primele 2 luni o sa fie cele mai grele. Nu vreau sa te sperii dar eu aveam oricand la indemna un balsam pentru buze si o creme hiratanta pentru ca buzele mai majoritatea timpului o sa ti se usuce, la fel si pielea. Dupa ce trec cele 2 luni o sa te obisnuiesti, de fapt o sa se obisnuiasa organismul si nu o sa te mai iriti asa mult. La mine a fost nasol ca am inceput tramanetu vara si nu nu puteam sa ies in soare. Daca ieseam putin mi se irita fata si se facea rosie.
  • 20 Mai 2010 23:27
    Raspuns anonim:
    Pentru a nu mai avea probleme cu iritatia in contact cu soarele recomand o crema se numeste AVENE si o puteti gasi in farmaciile sensi blu