| EduardTPU a întrebat:

Am observat de curand ceva neobisnuit la catelul meu.Mai exact are la ochiul drept la pleoapa a treia un "saculet" roz sau ceva ce i-a crescut sau i s-a inflamat in zona aceea. Eu l-am diagnosticat ca avand conjunctivita foliculara. Insa nu sunt medic veterinar si nici nu am vreun fel de experienta in acest domeniu, deci diagnosticul nu este unul sigur 100%,de aceea v-am cerut si voua parerea (ca amatori sau poate chiar studenti veterinari sau chiar veterinari,cine stie ce utilizatori sunt pe site). Daca diagnosticul este chiar asta,eu m-am informat foarte putin despre tratament si nu m-am lamurit pe deplin,mai exact: pentru astfel de boala se recomanda cauterizarea foliculilor limfatici cu o solutie de azotat de argint 2%, cum as putea sa o aplic in acea zona extrem de sensibila,fiind zona ochiului? Ce alt tratament imi recomandati? (pentru acest diagnostic sau pentru altul pe care dumneavoastra il puneti).
P.S. V-am atasat un link cu o imagine pentru a va face o idee mai buna.
http://imageshack.us/photo/my-images/3/fotografie0156.jp g/

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| AndreeaIonela29 a răspuns: