| Florennce a întrebat:



Eu şi iubitul meu vrem să urmăm postliceala sanitară şi apoi cursurile pentru paramedici.

M-am interesat mai mult asupra acestui subiect, dar nu am reuşit să mă lămuresc complet: poţi deveni paramedic după o postliceală sanitară?

Mulţumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| Kyılε a răspuns:

Din câte am citit eu, poți deveni paramedic după o postliceală sanitară. Majoritatea din SMURD sunt paramedici, fiindcă au făcut o postliceală sanitară.

| CocaColaRO a răspuns (pentru Kyılε):

Vreau sa te informez ca trebuie si cursuri.

| Kyılε a răspuns (pentru CocaColaRO):

Îți dai seama. Dacă întreba și de cursuri, aduceam aminte, însă a întrebat doar dacă poate deveni paramedic. Credeam că știe.

| CocaColaRO a răspuns:

Salut! Dupa postliceala trebuie sa faci cursuri de paramedic dupa care o sa primesti un fel de diploma pe care scrie cum te-ai descurcat tu la cursuri. Cursurile nu le vei face intr-o singura zi, sunt impartite pe cateva mici etape, oricum, la intrebarea ta stiu sigur, poti deveni paramedic dupa ce faci postliceala sanitara si cursurile.
Have a good day! Funda? laughing