| gabby_1493 a întrebat:

Din ce se fac drogurile?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
18 răspunsuri:
| alecs871 a răspuns:

Unele se fac din plante (ce as vea sa am si eu vreo 2-3 hectare de asa ceva), altele le fac chiar doctorii (adica sunt niste medicamente, si combinate, fierte si nu stiu ce rezulta aceste substante), sau am auzit ca si cosmeticienii fac "droguri", sarea de baie, o anumita substanta si sarea de baie este considerata substanta halucinogena, da` grava rau.

| Okz_EXtazzy_1990 a răspuns (pentru alecs871):

Frate sarea de baie se numeste "tantum rosa " in farmacie e foarte periculoasa nu am dormit 1 noapte si 2 zile de la ea provoaca halucinatii puternice nu-mi mai trebuie si semzatie de **** straight face si acest drog se dau numai la fete sau la reteta in nici un caz la barbati

| swet girl 22 a răspuns:

Din plante la fel ca tigarile ...doar ca sunt f perculoase pentru cei care le consuma.

Răspuns utilizator avertizat
| cristianpopa a răspuns:

1. Din pasiunea pentru starile euforice si bani.
2. Care droguri?

| laura64 a răspuns:

Din plante sau chimic in laborator.

| LawR3n a răspuns:

Din ce se face şi ciorba

| chocolate3755 a răspuns:

Cocaina, mac cafea...mai multe plante...

| pedaladeacceleratie a răspuns:

Exista droguri sintetice, cum ar fi Ecstasy, care se fac in laborator.
Dar marijuana, hasisul, cocaina si altele se fac din plante.

Mai multe aici:
http://www.dependenta.ro/droguri.htm

| lifeistough a răspuns:

Opiul cel putin din mac!

| roxxy96 a răspuns:

Pai trebuie sa castige si cineva niste bani producandule unii nu se gandesc cat is de periculoase pentru sanatatea lor si le cumpara

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Din cocaina

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Unele din plante iar altele sunt sintetizate chimic.
Intra aici si citeste www.ana.ro

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De ce se foloseste asa des *is* in loc de sunt, ma enerveaza la culme, cumva moldoveni? sau analfabeti? Ori va simtiti mai cool daca pociti cuvintele?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Potzi sa iti iei sange din vene il pui in ceva cu capac pui 10 pastile de antibiotice le amesteci bine cu sangele si dupa aia iti bagi sangele in vene la loc poooop

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Stiti macar din ce ramai dependent de droguri? Din heroina eu am luat droguri si nu stiam ce fac asa mi-a zis mama.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Din oricelaughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Baga id meu simi_boy2002
si iti spun eu

Întrebări similare