| G7yama a întrebat:

Am o problema.
Am 17 ani, 1 70 si 80 kg.
Muncesc de dimineață până seara (transpir mult. Merg incontinuu înainte si inapoi _ lucrez ca ospătar) si nu mănânc mult si totusi nu slăbesc. Ce imi recomandați?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| RKBlue a răspuns:

Nu conteaza cat mananci, ci ce mananci.
Nu manca dupa ora 6(maxim 8).
Bea apa de cate ori poti(chiar daca e greu, dar nu sa te fortezi.Cand iti amintesti, atunci bei.)
Cel mai bine e dimineata 2 pahare. Poti bea apa cu lamaie( e buna si ea. Unora nu le place ca e acra... )
Nu uita ca apa nu o dai pe gat, ci o bei mai incet.
Mananca grasimi naturale, dar nu de la carne(si carnea e buna, dar mai putin).
Nu elimina carbohidratii, cum spun unele diete.
Incearca sa alternezi.Intr-o saptamana mananci cel mai mult carbohidrati, iar in urmatoarele incepi sa scazi pana ajungi la vreo 2 felii de paine pe zi.(are legatura cu grasimea.Corpul considera si carbohidratii ca fiind o sursa de enrgie. Daca ai o perioada de"soc" si apoi scazi cantitatea de sursa a energiei, corpul va incepe sa arda mai repede.--Am testat-o si merge destul de bine)
Incearca dimineata, inainte de serviciu si de altele, sa iesi la alergat.(daca ti-e rusine sau ceva, poti sa iesi cam pe la 6, cand nu e lume prea multa)
Seara iesi la plimbare, dar nu in pas lent, ci rapid.
Fa cardio.
Nu uita de apa.
Fara bauturi carbogazoase, apa minerala.
Nu mai mesteca guma.(La nevoie poti mesteca frunze de menta)
Nu conteaza ce bautura e, chiar daca scrie sugar free, nu o bea.E o porcarie, sigur.
Elimina orice tip de dulce.
Manaca fructe, mai ales inaintea meselor.