anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema cu degetul mijlociu,l-am rupt,cred la fotbal acum cativa ani, cred ca 4-5 si de atunci e stramb,nu stiu cum sa explic, se poate rezolva, dar fara chirurgie...

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| backback a răspuns:

Da.Mergi la doctor, ti-l rupe il aseaza corect si iti pune un fel de tija pe deget ca sa tina osul drept

| OanaSiCamAtat a răspuns:

Buna! nu sunt medic sau ceva de genu asta. Sincer eu nu prea stiu ce sa-ti zic dar daca vrei si un sfat eu iti sugerez sa te duci la un medic sa vada.

| PsiholoagaTa a răspuns:

Stiu eu sa iti raspund, sora mea a patit acelasi lucru. chiar de ziua mea acus 5 ani. nu ti l-ai tinut destul in ghips ca sora mea.a fost la un doctor neexperimentat si nu i l a tinut cat era nevoie. sora mea regreta acum.dar doctorul poate rezolva asta. dar crede-ma ca nu ti va placea...la sora mea i la rupt din nou ( bine nu te gandi ca tare, putin i a sucit osul, a spus sora mea ca nu a durut-o ) apoi i la pus la loc sa se refaca de data asta drept si apoi ghips ff stramt si cum trebuie timp de 2 saptamani ..succes si sa nu ti fie teama de aceasta mica interventie. vei avea un deget ff.ok.:*:* FUNDA?