| Jaggernaut a întrebat:

Salutare.

As dori sa stiu si eu cum imi pot lucra corpul, atat ca forta cat si ca forma.

Am facut in liceu doi ani de fotbal si mi-au ramas intiparite in minte niste vorbe dupacare mi-am ghidat stilul de viata, rezultatul fiind faptul ca nu fumez, nu consum alcool in exces, nu beau cafea, nu consum dulciuri sau grasimi in exces.

Sunt o fire cu ambitie, asadar nu ma tem de sport, exercitii, transpiratie pentru a-mi indeplini obiectivul. Ceea ce fac in prezent este doar de placere: o miuta (fotbal) cu prietenii de circa 3-4 ore (din care 2 ore constituie consum constant de energie), ciclism, jogging (de circa 3-4 ori pe saptamana, numai dupa ora 22, acoperind distante de pana la 14-15 km) sau tenis de masa.

Sunt student la Automatica la Poli, venit din provincie, cu servici, si acest lucru a dus in ultimul an la un stil de viata relativ sedentar care a avut urmari usoare: am un inceput mic de burtica, si imi simt corpul... mai greu, mai lent.

Am 1.76m, 67 kg, 20 de ani impliniti.

As vrea sa-mi redesenez contururile, si fiind student angajat nu am absolut deloc timp si nici bani de sala sau antrenor.

Nu cer rezultate peste noapte, insa in cam 3 luni de zile as dori sa nu ma recunosc in oglinda (metaforic vorbind).

As vrea raspunsuri/sfaturi doar de la cei cu experienta, si pe langa un propunerea unui program bine definit de exercitii (cate din ce anume, ce ordine/stil de executie, pe zile, ce pauze, etc.) as dori si niste indicatii in privinta alimentatiei.

Multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| wolder a răspuns:

Fa jogging