| Username1 a întrebat:

Am 16 ani, fac sala si nu stiu daca sa continui, am inteles ca antrenamentul pentru masa musculara (greutati mari) ar afecta cartilagiile si nu este indicat la varsta mea. Astept sfaturi.

9 răspunsuri:
| hummer24 a răspuns:

Nu stiu exactla ce te referi!
Iti e frica, ca nu o sa mai cresti in inaltime?
Sau iti e frica de accidentari la coloana sau genunchi respectiv umeri?
Nu o sa ai nici probleme cu inaltimea nici cu cartilagiile daca te antrenezi de exemplu cu gantere de 10 pana la 15 kg si cu haltera de 20 pana la 30 kg dar treptat daca esti incepator.
Daca faci numai 2 antrenamente pe saptamana nu cred ca o sa te afecteze nici daca pui incarcatura mare pe bara sau gantere.
Daca alegi sa te antrenezi cu greutati mici, adica gantera de 10 15 kg atunci fa mai multe repetari pana la 16 sau chiar 20 vezi tu.

| MMihai a răspuns:

Sunt medici de medicină sportivă, cel puțin erau pe vremea lui împușcatu.
Un instructor de sport, este în cel mai bun caz, un cretin care a făcut facultatea de educație fizică și nu ai ce discuta cu ăla.
Poți încerca niște antrenamente foarte ușoare, de carate / karate dar fără să te omori cu firea.

| baru a răspuns:

Sall. Da asa este. Dar nu asta este problema. Este mult mai grava. Este bine sa faci alte sporturi. Daca vei continua sa faci culturism, dupa o anumita varsta vei fi gata. Schimba sportul. Esti tanar si este pacat. Pa!

| Username1 explică (pentru baru):

Ai putea fi mai explicit.

| jadir a răspuns:

La sala se pot face si exercitii tipic varstei tale, intreba instructoru pentru o schema personalizata.

| devilll a răspuns:

Probabil daca ridici greutati mari deasupra capului no sa te mai inalti asa de mult dar antrenamentele is benefice sanatatii in rest nu stiu
bafta!

| Doloresidk a răspuns:

Eu zic sa te duci in continuare, dar sa nu ridici greutati mari, vorbeste cu instructorul sa vezi ce e indicat.

| vlagnar99 a răspuns: