anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua TPU!, stiu ca ar fi trebuit sa dau si un search dinainte dar nu prea m-am convins si vreau sa aud de la voi, am 14 ani si as vrea sa ma apuc de sala, si acum cateva intrebari:
1.Ce exercitii as putea face pentru forta si masa musculara si care ar fi cele mai recomandate?
2.Ce proteine as putea lua, sunt bune cele de la Nutrilite sau Canah?

P.S: Nu sunt incepator dar as vrea sa ma apuc mai serios, am 1.70 inaltime si 52kg.

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

1. astea :
http://antrenorulmeupersonal.ro/articole/exercitii-valoroase/

Doar ca eu mai adaug :

- alte tipuri de tractiuni
- mersul fermierului
- flotari la bara dreapta

Mereu sub 5 repetari. Poti peste 5, maresti greutatea.

2. whey gold de la ON + o creatina

Si daca ai doar 52 kg, sigur nu mananci ce trebuie. Cate mese ai pe zi?

| Deriol a răspuns (pentru Cosmin86):

Am 2 mese pe zi la care mananc mult, dimineata si seara ca de la 12 la 18 sunt la scoala, ma rog am auzit ca pentru masa musculara ar trebui sa am 5 mese pe zi sau ma insel?

| Cosmin86 a răspuns (pentru Deriol):

Da. mancat mult = 4-5 mese CONSISTENTE.

Pai ai nevoie de MINIM 4 mese :

- micul dejun
- masa inainte de antrenament ( cu 2 ore )
- masa post-antrenament ( 30-60 minute dupa )
- cina

Si ca exemplu de mese, masa pre-antrenament am mancat 8 copane de pui, 4 cartofi copti, 4 bucati de branza + salata de rosii cu verdeata.

| Deriol a răspuns (pentru Cosmin86):

Ai un Id ceva? as vrea sa mai vorbim.

| Deriol a răspuns (pentru Cosmin86):

Vezi ca ti-am trimis skype-ul meu in pm.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Deriol):

Ti-am dat pe privat messu meu

13 răspunsuri:
| Nickname1890 a răspuns:

1. Exercitiile cu greutati libere. Deci fara aparate, doar cele cu haltere si gantere.

2. Nu am incredere in niciuna dintre firmele mentionate de tine. recomand Optimum Nutrition, PhD sau California Fitness.

| SexyGirlSweet1998 a răspuns:

Exercitii gen:flotari, genoflexiuni, fandari, ridicari de greutati! Trebuie sa mananci bine ca sa ai energie sa faci sport.Un amic de-al meu tot 14 ani are si astfel a facut patratele si acum e cel 'bun' baiat din scoala.Bafta happy funda?

| EllaMazerschi a răspuns:

Esti sigur ca vrei sa iei proteine la 14 ani? ..Eu zic sa mai astepti, nu cred ca ti-a recomandat asta vreun antrenor

| rafa1987 a răspuns:

Pentru proteine esti prea mic, organele tale nu sunt bine dezvolatate si s-ar putea sa le dauneze, multe produse sunt peste 18 ani,alimenteazate bine(canre vita,piept,pui,curcan,peste,paste,orez, brocoli, verdeturi, miere, lapte..etc) incerca sa nu simti foamea, si dupa 18 ani poti sa incepi cu produse pana atuncea iti formezi corpu happy

| Takeen a răspuns:

Frate,din punctul meu de vedere,nu incepe de acum cu proteinele,multi spun ca nu iti fac rau,dar din contra,proteinele sunt aproape la fel ca Steroizi, provin din aceeasi planta sau de unde s`o extrage ea., o sa ai probleme cu inima, asa ca cel mai bine e sa faci muschi manual, adica fara proteinele sau steroizi asterozi laughing daca vrei sa faci patratele scrie pe youtube 6Abs Workout si urmeaza exercitiile de acolo, eu am 14 ani si am piept, 5 patratele, spate, triceps, biceps, si eu fac de 2 ani sport, daca mergi la sala, o sa iti spuna profesoru ce exercitii sa faci, dar daca faci acasa cauta ce ti-am scris mai sus, funda?

| BestDrugs a răspuns (pentru Takeen):

1.proteinele nu provin din plante, tot ceea ce consumi are proteine si in nici un caz nu o sa ai probleme cu inima de la ele
2.nu ai cum sa ai 5 patratele poti sa ai doar un numar par de patratele
3.toata lumea are muschi ( biceps, triceps, pipt etc.) dar nu toti ii au la fel de dezvoltati
4.la sala nu ai profesor ci ai antrenor

| Deriol a răspuns (pentru Takeen):

Mda, faza e ca mi s-a luat de workouturile de pe youtube, spate triceps biceps piept are toata lumea dar nu le au bine dezvoltate, cat despre muschi facuti manual, nutritia este de 3 ori mai importanta decat exercitiile, voiam un raspuns de la cineva mai avansat in domeniu, nu ca tine care tu consideri ca proteinele sunt ca steroizii dar de fapt ele se gasesc si in carne, oua, lapte.

| andreiiiukuuu a răspuns (pentru Takeen):

Cred ca este cel mai tampit raspuns pe care l-am putut vede de cand dau sfaturi pe aici pe TPU! Doamne fereste ce prostii poti spune! Nu ai o treaba cu sportul! Mai bine vezi ca exista un buton logout si nu mai intra te rog eu frumos! Proteine APROAPE la fel cu steroizilaughing Doamne fereste.

DE UNDE NAIBA IESITI MA? 5 patratelelaughing))