anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua TPU!, stiu ca ar fi trebuit sa dau si un search dinainte dar nu prea m-am convins si vreau sa aud de la voi, am 14 ani si as vrea sa ma apuc de sala, si acum cateva intrebari:
1.Ce exercitii as putea face pentru forta si masa musculara si care ar fi cele mai recomandate?
2.Ce proteine as putea lua, sunt bune cele de la Nutrilite sau Canah?

P.S: Nu sunt incepator dar as vrea sa ma apuc mai serios, am 1.70 inaltime si 52kg.

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

1. astea :
http://antrenorulmeupersonal.ro/articole/exercitii-valoroase/

Doar ca eu mai adaug :

- alte tipuri de tractiuni
- mersul fermierului
- flotari la bara dreapta

Mereu sub 5 repetari. Poti peste 5, maresti greutatea.

2. whey gold de la ON + o creatina

Si daca ai doar 52 kg, sigur nu mananci ce trebuie. Cate mese ai pe zi?

| Deriol a răspuns (pentru Cosmin86):

Am 2 mese pe zi la care mananc mult, dimineata si seara ca de la 12 la 18 sunt la scoala, ma rog am auzit ca pentru masa musculara ar trebui sa am 5 mese pe zi sau ma insel?

| Cosmin86 a răspuns (pentru Deriol):

Da. mancat mult = 4-5 mese CONSISTENTE.

Pai ai nevoie de MINIM 4 mese :

- micul dejun
- masa inainte de antrenament ( cu 2 ore )
- masa post-antrenament ( 30-60 minute dupa )
- cina

Si ca exemplu de mese, masa pre-antrenament am mancat 8 copane de pui, 4 cartofi copti, 4 bucati de branza + salata de rosii cu verdeata.

| Deriol a răspuns (pentru Cosmin86):

Ai un Id ceva? as vrea sa mai vorbim.

| Deriol a răspuns (pentru Cosmin86):

Vezi ca ti-am trimis skype-ul meu in pm.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Deriol):

Ti-am dat pe privat messu meu

13 răspunsuri:
| Nickname1890 a răspuns:

1. Exercitiile cu greutati libere. Deci fara aparate, doar cele cu haltere si gantere.

2. Nu am incredere in niciuna dintre firmele mentionate de tine. recomand Optimum Nutrition, PhD sau California Fitness.

| SexyGirlSweet1998 a răspuns: