| unsfatvarog a întrebat:

Scuzati daca nu e buna categoria. Vreau sa va rog daca ma puteti ajuta. Deci: am 25 ani si mi-a placut tot timpul sa alerg. Insa unde am stat nu au fost licee de genul (profil sportiv) iar ai mei abia si-au permis sa ma sustina la scoala de acolo. Acum, sunt in alt oras, lucrez, am un salar frumusel insa gandul tot la pasiune imi sta. Intrebarea ar fi: cum as putea faca sa imi implinesc visul? As vrea mult sa pot alerga pe o pista adevarata si sa pot participa la concursuri de genul. Tinand cont ca eu nu mai sunt in scoala nu stiu cum sa procedez. Se gasesc antrenori pentru asa ceva chiar daca eu nu mai sunt elev? Sunt dispus sa pirnesc de la zero cum se spune insa nu stiu exact unde e zero ala. Ma sfatuieste cineva? Se poate face atletism in cazul meu sau nu mai am sanse? Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Christel a răspuns:

Da, se poate, cu puţină voinţă şi dedicare.
În oraşul în care locuieşti, te duci la un stadion de fotbal mai măricel şi acolo trebuie să fie antrenori de atletism care te vor ajuta.
Dacă ai fi din Craiova, ne-am putea întâlni să te duc eu la o antrenoare care-şi face treaba.

| unsfatvarog explică (pentru Christel):

Nu sunt din Craiova dar sfatul ti-l urmez. Multumesc din tot sufletul!

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Atletism poti face, dar la 25 ani doar asa ca hobby nicidecum performanta. Antrenori personali gasesti pe la salile de fitness... gasesti tu pe unul care sa iti dea sfaturi si la ce ai tu nevoie

| kar1GaNNN a răspuns:

Poti face atletism dar trebuie sa ai putina vointa si placere.

| AntrenorFitness a răspuns: