| ADA_4337 a întrebat:

In prezent sunt eleva la un liceu cu profil stiinte sociale.am media foarte mare pana acum(9.97). Ce facultate credeti ca mi s-ar potrivi avand in vedera faptul ca nu imi plac prea mult materiile reale? (Scuzati categoria, dar sper sa primesc niste raspunsuri mai inteligente happy

Răspuns Câştigător
kongeriket
| kongeriket a răspuns:

"Avand in vedere ca ai o medie asa de mare eu te vad capabila sa stii ce vrei in viata" - aaahahahaha rolling on the floor
Media nu reflectă nimic. Însă, la cum se intră acum în facultăţi, cu media aia poţi să intri pe loc bugetat la orice facultate de profil uman (studii europene, comunicare şi relaţii publice - ai şansa să o ai profă pe madam' Udrea, drept, istorie, filozofie, litere - limbi străine, etc.).
Pe de altă parte, te sfătuiesc să îţi pui trei întrebări:
1. Ce îmi place să fac?
2. Ce pot să fac?
3. Cum mă poate ajuta facultatea X, unde fac ce-mi place şi ce pot în momentul în care voi căuta un loc de muncă?

Dacă-ţi răspunzi la aceste trei întrebări, n-ai cum să dai greş în alegerea facultăţii potrivite.

Numai bine.

P.S.: N-ai decât să te superi însă sper că realizezi că media aia are cel puţin 50-60 de sutimi ireale. În realitate, dacă notele ar fi date "pe bune" de către profesori, media 9.97 nu ar fi posibilă. Pur şi simplu.

4 răspunsuri:
| NickiMinaj a răspuns:

Nu ma mira media... se stie deja ca la stiinte sociale notele se dau usor, iar materia e caterinca. eu am media cam 9.40 pe ani, ceea ce e oricum urias, dar o merit, la cat m-am spetit cu toate fizicile, informaticile, chimiile...

| corasa a răspuns:

Drept.

| stress a răspuns:

Avand in vedere ca ai o medie asa de mare eu te vad capabila sa stii ce vrei in viata, nu inteleg de ce vrei sa te lasi influentata de niste raspunsuri de pe TPU.

| Vevo0051 a răspuns: