| alexeanca a întrebat:

Stie cineva daca s-a dovedit stiintific ca "blondele sunt proaste"? Nu e atac la persoana nimanui dar sunt situatii in care timpul(sunt elev ai caror profesori sunt mai preocupati de bani decat de a ne invata)ne permite sa facem comparatii:profa de romana este bruneta si foarte autoritara gen Brigaela(sa nu ma urechezi ca e de bine, jur) si sincer stam sfinti la orele ei dar si plecam cu ceva in cap.
Cea de mate este blonda blonda(stiu, un paradox)tanara, foarte sexi si pana reuseste sa ne scrie o formula pe tabla trece ora.Sa nu mai spun de tinutele sexi si provocatoare ce le afisaza in permanenta.
Acum vreau sa stiu de la voi:am eu idei preconcepute daca am ajuns sa cred(datorita comparatiei de mai sus)ca blondele sunt proaste rau iar brunetele au coeficientul de inteligenta mai crescut?

Răspuns Câştigător
| Florin6326 a răspuns:

Stereoptipul legat de prostia blondelor pare sa-si traga seva din antichitate. Unii romani, dar si unii greci, invidiosi pe culoarea parului vecinilor lor din nord, incercau sa-si decoloreze pletele, numai ca substantele pe care le-ar fi folosit, foarte puternice, ar fi avut consecinte si asupra starii lor de sanatate mintala.Parul blond ar fi fost asociat cu lipsa de inteligenta şi in Evul Mediu. Cum cei din patura sociala de jos, care nu aveau scoala, munceau campurile sub soarele arzator, parul lor ajungea in timp sa se decoloreze.

14 răspunsuri:
| Vizitiul a răspuns:

Acuma, daca erai blonda, te mai interesa asa-zisa "cercetare"? Eu cred, totusi, ca e un atac indirect asupra blondelor, pentru ca nu se leaga anumite chestii. Initial spui ca blondele-s proaste rau, iar ceva mai jos, in alta postare, spui ca-s frumoase si destepte. Paractic, te contrazici de una singura, ai postat cu gandul de-a "intepa" femeile blonde, desi la inceputul postului sustii ca nu-i asa. Ti-a vorbit un roscat (vopsit).

| harciog a răspuns:

Chiar ca nu ti-a raspuns niciuna pina acum.Te-ai fi convins sigur.

Brigaela