| alexeanca a întrebat:

Stie cineva daca s-a dovedit stiintific ca "blondele sunt proaste"? Nu e atac la persoana nimanui dar sunt situatii in care timpul(sunt elev ai caror profesori sunt mai preocupati de bani decat de a ne invata)ne permite sa facem comparatii:profa de romana este bruneta si foarte autoritara gen Brigaela(sa nu ma urechezi ca e de bine, jur) si sincer stam sfinti la orele ei dar si plecam cu ceva in cap.
Cea de mate este blonda blonda(stiu, un paradox)tanara, foarte sexi si pana reuseste sa ne scrie o formula pe tabla trece ora.Sa nu mai spun de tinutele sexi si provocatoare ce le afisaza in permanenta.
Acum vreau sa stiu de la voi:am eu idei preconcepute daca am ajuns sa cred(datorita comparatiei de mai sus)ca blondele sunt proaste rau iar brunetele au coeficientul de inteligenta mai crescut?

Răspuns Câştigător
| Florin6326 a răspuns:

Stereoptipul legat de prostia blondelor pare sa-si traga seva din antichitate. Unii romani, dar si unii greci, invidiosi pe culoarea parului vecinilor lor din nord, incercau sa-si decoloreze pletele, numai ca substantele pe care le-ar fi folosit, foarte puternice, ar fi avut consecinte si asupra starii lor de sanatate mintala.Parul blond ar fi fost asociat cu lipsa de inteligenta şi in Evul Mediu. Cum cei din patura sociala de jos, care nu aveau scoala, munceau campurile sub soarele arzator, parul lor ajungea in timp sa se decoloreze.

14 răspunsuri:
| Vizitiul a răspuns:

Acuma, daca erai blonda, te mai interesa asa-zisa "cercetare"? Eu cred, totusi, ca e un atac indirect asupra blondelor, pentru ca nu se leaga anumite chestii. Initial spui ca blondele-s proaste rau, iar ceva mai jos, in alta postare, spui ca-s frumoase si destepte. Paractic, te contrazici de una singura, ai postat cu gandul de-a "intepa" femeile blonde, desi la inceputul postului sustii ca nu-i asa. Ti-a vorbit un roscat (vopsit).

| harciog a răspuns:

Chiar ca nu ti-a raspuns niciuna pina acum.Te-ai fi convins sigur.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Be still, my beating heart...
Multumesc

Răspuns utilizator avertizat
| zdrangoi a răspuns:

Fara sa te superi te-as intreba :
esti blonda de crezi ca s-a facut vreo cercetare in sensul asta?

| alexeanca explică (pentru zdrangoi):

Nu sunt blonda desi n-am nimic personal cu blondele.Sunt dragute si talentate(cred).In afara de profa mea de mate care e paralela cu materia ce o preda.
Va intrebam pe voi daca stiti ceva despre vreo cercetare in domeniu pentru ca la orice pas toti arunca"esti blonda, esti proasta"!

| zdrangoi a răspuns (pentru alexeanca):

Nici eu n-am nimic cu cele blonde.
doar am glumit.
uite aici :
http://www.9am.ro/......itati.html

| alexeanca explică (pentru zdrangoi):

happy Multumesc.Dar revin cu alta intrebare:Sharon Stone e blonda naturala?
Profa mea s-a laudat ca la ea si pubianul e blond natural straight face

| zdrangoi a răspuns (pentru alexeanca):

Probabil ca e blonda naturala, cel putin asa reiese din articol.
cine stie cum o fi "jos"?
cei cu care a jucat nud sau poate nici aia.

| DianaScorpio a răspuns (pentru zdrangoi):

Din cate stiu eu, chiar s-au facut cercetari in sensul asta:)) Insa nu legat de inteligenta in functie de culoarea parului aleasa, ci de personalitate. Uite un link http://amelie.ro/......a-parului, desi sigurat mai sunt daca cauti pe internet.

| IMC90 a răspuns:

Nu, e o tampenie...

| justitiarul a răspuns:

laughingUserul anului e intamplator o blonda.Citeste-i raspunsurile si o sa iti dai seama si singura.Te avertizez insa ca ai sa imbatranesti citind tona de copy-paste.

| ShowTim3 a răspuns:

LOL E decat un mit tampit... doamne nu conteaza culoare parului in inteligenta, poate sa fie si verde in cap, creierul conteaza

| BlueOctober a răspuns:

Mai nu sunt proaste rau, trebuie sa recunosc toate blondele pe care le-am cunoscut sunt un pic mai speciale...

Întrebări similare