| godless1859 a întrebat:

Voi ce credeti exista lumi paralele?

| sublime89 a răspuns:

Tot ce se poate, mai ales daca tinem cont de faptul ca acum 100 de ani intreg universul era o "lume paralela" pentru noi. Pana in anii 1920, nimeni nu a stiut cat de mare e universul. Oamenii credeau ca galaxia noastra e singura din univers. Deci in cateva decenii am descoperit ca exista sute de miliarde de alte galaxii, aflate la distante enorme de pana la 13 miliarde de ani-lumina. A fost exact ca si cum intregul univers era o lume paralela pentru noi, pe care am aflat-o brusc. Deci si-n viitor e posibil sa aflam ca exista astfel de lumi. Dar un lucru sigur nu se va schimba, si anume, pe masura ce vom descoperi mai mult si mai mult, noi vom deveni mai mici si mai mici.

| godless1859 explică (pentru sublime89):

Am gasit un articol interesant pe net. care preupunea ca la formarea universului sa mai format o lume paralela cu a noastra in care timpul curge invers.

| sublime89 a răspuns (pentru godless1859):

Da, am citit si eu despre acea teorie. Chiar am pus o intrebare si aici despre ea: http://www.tpu.ro/......i-s-ar-fi/

E sigur o teorie foarte ciudata, si e destul de dificil de inteles ce ar implica asa ceva. Nu e nimic dovedit inca, dar daca ar fi adevarata, atunci s-ar putea ca viitorul si trecutul sa fie cam acelasi lucru.

| OldSoul a răspuns:

Posibil.

Probabilitatea este mare fiindca la difuziunea timpului si a spatiului se poate crea o lume paralela (nu stiu pe cit de corect este asta ) insa e prea greu de lamurit.Dar din punctul de vedere a lui Einstein si Newton sansa ca sa existe lumi paralele e mare fiindca intrecind viteza fotonilor adica a luminii poti trece prin o faza in care spectrul tau va ajunge in reflectia prismei timpului si a spatiului.

Universuri similare cu a noastra da, paralela nu prea, nu cred ca exista un "copy-paste" al meu.

| ThePathWalker a răspuns:

Eu sunt sigur ca Totul exista.

| Jolenne a răspuns:

Eu tind să cred că este ceva mai mult decât ceea ce vedem/simțim, dar din păcate e foarte greu de demonstrat dacă dincolo de ceea ce trăim noi se află și ceva mult mai complex, sau mai diferit.

| bmliohndu a răspuns:

Tot ce este posibil

| GaboruGGG a răspuns:

Nu cred ca exista asa ceva, nu exista nici o teorie completa si credibila care sa dovedeasca asta.

| Hokostbaby a răspuns:

Nu. Nu este nevoie sa complicam lucrurile cu mai multe realitati. Desi, daca ar exista asa ceva, eu dintr-o alta realitate as crede in aceste lucruri. Dar, din cate stiu, nu este niciun argument demontrabil pentru aceasta teorie.

| dragos120 a răspuns:

Depinde de cat de mare este universul, in intregime.