| Ela_Sara_1958 a întrebat:


Sunt utilizator amator de calculator. Mi-am instalat programul antivirus " Avast" si am inteles ca nu acopera toata aria de virusi. As putea sa mai instalez un program antivirus? Nu exista incompatibilitate intre programe?

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nici un program antivirus nu detecteaza imediat noii virusi aparuti, asa incat nici unul nu este total sigur.
Cele mai bune programe antivirus, gen BitDefender, Kaspersky, etc, trebuie cumparate si licenta este valabila, de regula, doar 1 an.
Iti recomand sa instalezi, pe langa avast!, un program gratuit, Malwarebytes AntiMalware, acesta functioneaza bine impreuna cu un alt program antivirus si scanezi cu el calculatorul periodic, la 10-15 zile.

| sltlp a răspuns:

Nu acopera toata aria de virusi dar asta e, nici unul nu o sa acopere total. Oricare are puncte slabe. Daca pui 2 antivirusi, o sa ai mai probleme, ajungand sa reinstalezi sistemul de operare deoarece adesea 2 antivirusi se detecteaza unul pe celalt, intra in conflict si blocheaza efectiv calculatorul.

Cel mult, alternativ, sa scoti avast si sa incerci alte solutii gen de la avg, dar toate au si puncte slabe.

| K0sti a răspuns:

Kaspersky sau Bitdefender, restul sunt glume!

| smartlollipop a răspuns:

Eu folosesc BitDefender si este foarte bun, impreuna cu Malware Anti-Malbytes sau ceva de genul acesta. Nu mai am virusi de cand le-am instalat. O scanare mi-a gasit 5 virusi Trojan care puteau sa imi faca PC-ul zob. Deci sunt foarte bune si nu cred ca exista incompatibilitate.