| ionucmarele a întrebat:

am trimis o tableta de la eMAG la service de 2saptamani si inca nu am nici un raspuns de o saptamana jumate imi scrie acolo la istoric fise service tot la service autorizat.
Si termenul maxim este de 15 zile asa am inteles.
Inca nu am primit nici un raspuns, oare ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Floreenofficial a răspuns:

Salut!
Intra pe site-ul lor si cauta numarul lor de telefon si suna-i, spunandu-le exact ce s-a intamplat. Oricum, daca le-ai returnat-o probabil ca au primit-o si gata.N-au ce sa-ti faca. Cere banii inapoi! Bafta! happy

5 răspunsuri:
| ionucmarele explică (pentru Floreenofficial):

Salut.De primit au primit-o.Dar nu cred ca imi mai dau banii inapoi deoarece am cumparato prin ianuarie asa ca a trecut luna in care iti dau banii inapoi de mult.

| Floreenofficial a răspuns (pentru ionucmarele):

Pai nu trebuia sa o mai returnezi. sad In cazul astora cere-o inapoi sau daca se poate, desi ma indoiesc, sa ti-o schimbe cu alt produs.Succes!

| ionucmarele explică (pentru Floreenofficial):

De ce so cer inapoi daca este si stricata si o sa ma puna sa platesc si transportu. Daca am trimis-o la garantie ar trebui so repare nu? Asta e datoria lor daca inca este in garantie.

| Floreenofficial a răspuns (pentru ionucmarele):

Mai ai nevoie de lamuriti? Vreo fundita ceva? big grin

| OmulCareStieCeFace a răspuns:

Nu pre ai ce face pentru ca asa se intampla mereu pe internet