| TheTimeKiller a întrebat:


Azi am fost la un curs de radioamatorism(ma voi duce de mai multe ori) azi a fost pentru prima data. Azi mi-a dat alfabetul care trebuie sa-l invat si mi-a aratat un program. Cu acel program auzeam cum se aud literele in codul morse. Cum se numeste programul? Am fost cu inca 2 baieti dar ei sunt mai saraci si nu au internet si stau departe de mine, nu pot lua de la ei programul. Programul era cu o fata care cand raspundeai corect la sunet radea acel emoticon daca raspundeai gresit parea trist si iti dadea si procentul pe care l-ai stiut si ce litere trebuie sa mai repeti. Va rog frumos daca stie cineva cum se numeste programul ca sa il downloadez eu as fi foarte recunoscator. Dau funda pentru cine ma ajuta!

6 răspunsuri:
| AlexandraNyco11 a răspuns:

Nu stiu cum se numeste! Dar iti sugerez cand te mai duci sa intrebi! Eu sunt talentata la medicina! Dar nu le stiu pe toate!

| TheTimeKiller explică (pentru AlexandraNyco11):

Stiu programul acum. Daca il vrei si tu ti-l dau big grin.

| AlexandraNyco11 a răspuns (pentru TheTimeKiller):

Mi-l dai... Te rog?

| TheTimeKiller explică (pentru AlexandraNyco11):

Da-mi adresa de mail printr-un mesaj privat si ti-l dau happy. Sau adauga-ma tu in lista de messenger arsenemihai13

| AlexandraNyco11 a răspuns (pentru TheTimeKiller):

Parintii nu ma lasa dau adresa.

| TheTimeKiller explică (pentru AlexandraNyco11):

Nu am cum sa te ajut ca pe internet nu il gasestiwinking. Oricum, daca vrei sa il cauti se numeste Cw_player.