Bună!
Dacă tot l-ai cumpărat anul acesta, ai Garanţie!
Te duci cu telefonul la Service-ul care o asigură
Toate cele bune!
Are 5 ani garanție. Te duci frumușel cu el la service și trebuie să te rezolve.
Glumesti cu 5 ani garantie.Nu raspunde daca habar nu ai.
Nu glumesc - tu n-ai habar și te mai și lauzi cu asta.
Vezi aici http://www.utok.ro/regulament-garantie la punctul 6 (adică 2 ani garanția legală plus 3 ani cea extinsă - la majoritatea modelelor).
PS și de fapt, nici nu contează acum dacă are doi (legal) sau mai mulți (conform garanției extinse UTOK) - din ianuarie până acum au trecut doar câteva săptămâni! adică poate merge cu el în service fără grijă. Și asta ar trebui să facă, nu să plângă pe forumuri și eventual să intervină în el după sfaturi date de „binevoitori" și să PIARDĂ acea garanție.
7.4. Garanția extinsă este valabilă doar pentru produsul marca UTOK pentru care a fost completat formularul de garanție extinsă, identificat prin Serial Number, IMEI și însoțit de certificat de garanție în original și factura în original.
Esti sigur ca si el a facut asta?
Dacă n-a făcut-o, e posibil să mai aibă timp (are termen 30 de zile de la prima utilizare a aparatului!). Dar repet - nu asta e „cuiul" problemei, ci faptul că ORICUM, ÎN ACEST moment, telefonul ESTE în garanție și trebuie dus la reparat în service.
Punct.
Ok! Ok! M-ai dat pe spate.
Ai idee cum scap de el?