| DareToZlatan a întrebat:

Salut, în luna ianuarie am cumpărat un telefon UTok care acum nu se mai deschide și nici nu mai încarcă, nu l-am scăpat nici lovit. Știe cineva dacă mai cum pot rezolva?

9 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă tot l-ai cumpărat anul acesta, ai Garanţie!
Te duci cu telefonul la Service-ul care o asigură big grin


Toate cele bune!

| mihai69 a răspuns:

Are 5 ani garanție. Te duci frumușel cu el la service și trebuie să te rezolve.

| darrio2007 a răspuns (pentru mihai69):

Glumesti cu 5 ani garantie.Nu raspunde daca habar nu ai.

| mihai69 a răspuns (pentru darrio2007):

Nu glumesc - tu n-ai habar și te mai și lauzi cu asta.
Vezi aici http://www.utok.ro/regulament-garantie la punctul 6 (adică 2 ani garanția legală plus 3 ani cea extinsă - la majoritatea modelelor).
PS și de fapt, nici nu contează acum dacă are doi (legal) sau mai mulți (conform garanției extinse UTOK) - din ianuarie până acum au trecut doar câteva săptămâni! adică poate merge cu el în service fără grijă. Și asta ar trebui să facă, nu să plângă pe forumuri și eventual să intervină în el după sfaturi date de „binevoitori" și să PIARDĂ acea garanție.

| darrio2007 a răspuns (pentru mihai69):

7.4. Garanția extinsă este valabilă doar pentru produsul marca UTOK pentru care a fost completat formularul de garanție extinsă, identificat prin Serial Number, IMEI și însoțit de certificat de garanție în original și factura în original.
Esti sigur ca si el a facut asta?

| mihai69 a răspuns (pentru darrio2007):

Dacă n-a făcut-o, e posibil să mai aibă timp (are termen 30 de zile de la prima utilizare a aparatului!). Dar repet - nu asta e „cuiul" problemei, ci faptul că ORICUM, ÎN ACEST moment, telefonul ESTE în garanție și trebuie dus la reparat în service.
Punct.

| darrio2007 a răspuns (pentru mihai69):

Ok! Ok! M-ai dat pe spate.