anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, as vrea sa merg pana in Turcia dar cu masina. mi-e cam frica ci avionul si plus ca imi place sa conduc, mai ales că as vrea si sa călătoresc prin Turcia, cam cat credeti ca ar costa dus întors pana in Turcia-Italia? Eu locuiesc in Italia si e mai departe

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Poate la vara, daca mai strangi ceva banuti si nu te mai cramponezi de cheltuieli, ca acum se asteapta zapada si polei, deci nu-i de sofat atat drum, ami ales ca inceptor in ale soferiei.
In orice caz, ai toate sansele sa faci accident grav cu masina, mai ales ca esti incepator, si o sansa la un milion sa ti se intample ceva la calatoria cu avionul.

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

De unde stii ca sunt incepator violetta?

| Violleta2022 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dupa intrebarile de novice pe care le-ai pus in februarie.
Un sofer cu experinta nu ar pune asa intrebari!

https://www.tpu.ro/utilizator/actgep/intrebari/

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

Inteleg, am mai vb cu tine...

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sunt prea multe variabile ca sa iti zica cineva un pret. Prima variabila e de unde pleci din Italia, ce traseu alegi, cu ce masina, unde te mai opresti, unde mananci samd

| Miruna333 a răspuns:

Avionul e cea mai sigura metoda de transport. Mai bine 2h cu avionul, decat 20h, daca o iei realistic, cate nu se pot intampla in 20h, mai ales pe autostrazi

| Justasimplequestion a răspuns:

Pai o sa treci prin Australia apoi o sa traversezi oceanul indian antarctic si antlantic de sud si atlantic de nord si vei ajunge in groenlanda si de acolo o poti lua pe jos

| anonim_4396 explică (pentru Justasimplequestion):

Bine zis, asa o sa ajung si la mama ta, o sa o vizitez un pic... si intre picioare pe acolohappy