anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie de niste pareri despre cum ar trebui sa procedez. Curand fac 18 ani, locuiesc cu parintii. Tin sa precizez ca nu exista probleme pe partea materiala si ca sunt o eleva cu note mediocre, media anuala fiind peste 9, 40.
Parintii mei nu au incredere in mine deloc, ma verifica unde si cu cine sunt chiar daca le spun inainte de a pleca de acasa. Nu ma lasa sa stau mai tarziu de ora 21:30 si nici sa ies la ora 20:00 din casa. Seara la ora 23:00 trebuie sa dorm. Nu am voie sa merg nicaieri, nici macar in oras, in centrul judetului cu RAT-ul. Nu ma lasa sa plec din orasul in care stam. Sa nu mai spun ca bani nu prea primesc. Nu am trecut peste cuvantul lor ca sa ii fac sa nu aiba incredere in mine. As fi vrut si eu sa ma distrez macar aceasta vara pentru ca in toamna intru clasa a XII-a si nu o sa ies deloc... Nu stiu cum sa ii fac sa ma lase putin mai libera. 18 ani fac vara aceasta. Tin sa precisez ca nu am mai iesit din casa de o saptamana pentru ca nu sunt de acord cu mersul la piscina, iesiri seara si alte activitati specifice varstei.
Orice parere este buna! Sper sa ma ajutati, chiar si cu o vorba buna! happy

4 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

Poate o să îți acorde mai multă libertate după ce faci 18 ani.

| irezistibilul a răspuns:

Buna!
Daca parintii tai nu au incredere in tine deloc ma lasa sa ma gandesc ca ai facut ceva ce le-a facut sa piarda increderea in tine. Parintii sunt foarte buni si foarte protectori cu copii lor. Totodata, tine cont de multe factori: coronavirus, boschetarimea, vagabonteala si toate cazurile ce se intamplau si se intampla seara, pedofili, barbati disperati, beti... si asa mai departe.