| Anonim1733 a întrebat:

.am o problema mai delicata si am ales sa o "share-uiesc" cu voi aici..treaba sta in felul urmator, am 20 de ani, muncesc de aproape un an la o firma (n-are importanta, lucrez ca operator ceea ce e foarte greu pentru ca tine mult de munca fizica). Treaba sta in felul urmator..in anii mei de "rebeliune"nu prea am trecut pe la scoala..si aici ma refer la clasele 9-10-11-12 iar ultimul an am pus cireasa pe tort si nu am terminat..adica nu am terminat lice-ul..acum la 20 de ani. dupa ce am vazut cum se castiga banul si cat de important este sa ai bac-ul, lice-ul..stiu.m-am trezit cam tarziu...regret..ma roade zilnic..stiu ca pot mai mult..stiu ca vreau bac-ul si vreau o facultate pentru ca imi place sa studiez..imi place sa invat. abia acum am realizat chestiile astea..si credeti-ma ca regret ENORM ca nu m-am tinut de scoala..acum vreau sa-mi redresez un pic viata si sa ma inscriu din nou la toamna in noul am scolar sa pot termina lice-ul iar dupa vreau sa am axez pe bac..credeti ca e imposibil de luat in asemenea situatii? cand nu prea m-am tinut de scoala? Zilnic ma consum pe tema asta..zilnic..toti prietenii mei au plecat la facultate..nu, nu vreau sa fac facultate doar pentru ca si ei sunt acolo. vreau pentru mine, sa scap de povara asta..in fiecare zi "ma cert" pentru ce am facut inainte..si sunt sigur ca daca as primii un ajutor sau un sprijin as putea sa trec peste tot cu brio..bac-ul il dau din Romana, Biologie si Matematica..singura mea frica e evident, Matematica.dar daca as platii niste ore..sau nu stiu..chiar nu stiu ce sa fac..singura solutie sunt orele..sa iau de la zero tot..nu mai rezist..nu vreau sa ajung un nimeni..am idei..dorinte..care ma rod zilnic si stiu ca pot sa fac ceva cu viata mea..acum..va rog din suflet sa ma ajutati cu un sfat..sau daca mai stiti cazuri de genul acesta sa mi le povestiti.m-ar ajuta enorm acum..Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| NuEsteDisponibilNumeleAndreiSimplu a răspuns: