| Ioana2000_8978 a întrebat:

Ce ati facut azi la scoala? Va bucurati ca a inceput?

14 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

"Bine ati venit la scoala, haideti ca nu avem clase libere, Popescule esti smecher, stati ca imi suna telefonul, da mama sunt la scoala, dragi copii bine v-am gasit, manuale nu avem sa va dam le cumparati de la cei de a 12-a, haideti ca vine alta clasa, ne vedem maine la doua, la revedere"
Un discurs de 10 al onorabilului profesor de chimie
Eu oricum am primit vestea care mi-a facut viata mai frumoasa:Nu mai fac romana cu profa care nu auzise de Schopenhauerhee hee

| beautifulkiss a răspuns:

Buna azi am stat la scoala si nu ma bucur ca a inceput pentru ca acum eu am trecut a 7 si e groaznic.Va fi un an greu si imi e cam frica.Sunt profesori noi, au venit niste copii dusi cu capul si o fata noua draguta. O zi naspasad

| Dean1996 a răspuns:

Astazi la scoala mi-am revazut colegii(foarte ``iubitii``) si am discutat cu diriginta despre ce vom da la sfarsitul clasei a 8-a(despre capacitate, sau examene) sau ce or fi ele, pentru ca, cu acest guvern nici macar profesori nu mai stiu, am vorbit cu colegii,, ce ai mai facut prin vacanta?",, te bucuri ca incepe scoala?",, vaii anul asta avem examene, ti-e frica?:-ss" si subiecte de genul.
Inceput de scoala, ce sa le faci?laughing


P. S : Succes in noul an scolar!:*

| ☆♥spery♥☆ a răspuns:

Bună! A fost super! Mi-am revăzut colegii, profii, ne-am distrat și deja au început problemele cu băiețiilaughing Am fost și la ora de dirigenție și diriga ne-a pus la curent cu orarul și cu materiile noi. Ne-am plimbat prin curtea școlii să vedem ce mai e pe-acolo și am dat o raită prin școalăwinking Când s-a terminat festivitatea l-am urmărit pe unu` să văd unde stă și apoi m-am dus acasălaughing Tu ce ai făcut azi?

| Selena54 a răspuns:

Pai am fost la ora de dirigentie ca diriginta sa ne puna la curent cu ce profesori noi avem, sa ne dea orarul, sa alegem seful clasei(desi a ramas acelasi.)..si ne-am cunoscut noii colegi. am mai povestit noi acolo ce am mai facut in vacanta. dupa ce am terminat ora de dirigentie am mers la suc cu colegii noi sa ii cunoastem si noi un pic mai bine.


Si singurul motiv pentru care ma bucur ca a inceput scoala e ca mi-am vazut colegii si multi alti oameni de care mi-a fost dor. big grin

La tine cum a fost in prima zi de scoala?winking

| Slow a răspuns:

Ne-am intalnit cu toata scoala si ne-am calcat in picioare, la propriu laughing
A fost mai multa lume ca in anii trecuti. Scoala mea are de la gradinita si clasele 1-12.deci lume la greu. Dupa ce a vorbit directorul, ne-a bagat in Biserica Neagra, ca in fiecare an (eu sunt din Brasov, iar liceul meu este chiar langa biserica; in fiecare an la inceput si de Craciun intram acolo). Am intrat apoi scurt in noile clase, am primit orarul, instructiuni pentru maine si cam atat...
Nu stiu daca ma bucur, sincer. Ma gandesc ca iar urmeaza trezitul de dimineata si oboseala continua, plus invatat la greu, dar pana la urma are si scoala rostul ei. Cu bucurie ma gandesc doar la momentele in care o sa rad cu colegii tongue
Un nou an scolar frumos!

| Ionutzz97 a răspuns:

Am primit cartile si am stat si am vb cu colegii si intr-un fel ma bucur ca trece timpu mai repede

| Fifylici a răspuns:

Da, a fost fain.

| maryyyaaa a răspuns:

Sincer ma cam deprima ideea dar o sa ma obisnuiescbig grin

| Silly a răspuns:

Nu ma bucur deloc ...eu am intrat in a5-a si diriga e super najpa...

| Sabina_1904 a răspuns:

Nuuuuuu. O urasc o urasc o urasc!

| Verginic?Vac?Gras? a răspuns:

De cand scoala e motiv de bucurie?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Super. Am fost la liceu, mi-am vazut colegii si unii profi. E deja prea mult. Acum vreau iar vacanta .

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

A tinut onorabilul director un discurs care parca nu se mai terminaaa straight face rolling eyes. mi-am cunoscut colegii noi. instructiuni pentru maine ...plictiseala totala laughing numai la examene ma gandesc I don't want to see