| Ioana2000_8978 a întrebat:

Ce ati facut azi la scoala? Va bucurati ca a inceput?

14 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

"Bine ati venit la scoala, haideti ca nu avem clase libere, Popescule esti smecher, stati ca imi suna telefonul, da mama sunt la scoala, dragi copii bine v-am gasit, manuale nu avem sa va dam le cumparati de la cei de a 12-a, haideti ca vine alta clasa, ne vedem maine la doua, la revedere"
Un discurs de 10 al onorabilului profesor de chimie
Eu oricum am primit vestea care mi-a facut viata mai frumoasa:Nu mai fac romana cu profa care nu auzise de Schopenhauerhee hee

| beautifulkiss a răspuns:

Buna azi am stat la scoala si nu ma bucur ca a inceput pentru ca acum eu am trecut a 7 si e groaznic.Va fi un an greu si imi e cam frica.Sunt profesori noi, au venit niste copii dusi cu capul si o fata noua draguta. O zi naspasad

| Dean1996 a răspuns:

Astazi la scoala mi-am revazut colegii(foarte ``iubitii``) si am discutat cu diriginta despre ce vom da la sfarsitul clasei a 8-a(despre capacitate, sau examene) sau ce or fi ele, pentru ca, cu acest guvern nici macar profesori nu mai stiu, am vorbit cu colegii,, ce ai mai facut prin vacanta?",, te bucuri ca incepe scoala?",, vaii anul asta avem examene, ti-e frica?:-ss" si subiecte de genul.
Inceput de scoala, ce sa le faci?laughing


P. S : Succes in noul an scolar!:*

| ☆♥spery♥☆ a răspuns:

Bună! A fost super! Mi-am revăzut colegii, profii, ne-am distrat și deja au început problemele cu băiețiilaughing Am fost și la ora de dirigenție și diriga ne-a pus la curent cu orarul și cu materiile noi. Ne-am plimbat prin curtea școlii să vedem ce mai e pe-acolo și am dat o raită prin școalăwinking Când s-a terminat festivitatea l-am urmărit pe unu` să văd unde stă și apoi m-am dus acasălaughing Tu ce ai făcut azi?

| Selena54 a răspuns: