| 559437 a întrebat:

Bună! Sunt elevă în clasa a VIII-a și peste câteva luni voi da examenul pentru admitere la liceu și am o dilemă cu privire la alegerea profilului, idealul meu a fost pentru 3 ani filologie deoarece sunt pasionată de limbi străine și ulterior aș vrea să urmez o carieră în psihologie, de alungul timpului mi s-a explicat că profilul științe sociale are mai multe legături cu ce vreau să urmez decât alte profiluri. M-am consultat cu o profesoară ce predă la liceul la care vreau să merg, iar ea mi-a spus că alegerea potrivita pentru mine ar fi matematică-informatică sau științe ale naturii deoarece voi avea mai multe avantaje pe viitor. Am note bune și îmi place să învăț, însă întâmpin dificultăți la matematică, mai ales geometrie, iar biologia și fizica nu sunt unele dintre materiile mele preferate, nu aș vrea să mă privez de o varietate mai largă de opțiuni sau avantaje de după liceu și nu știu ce să fac. Toate opiniile celor din jurul meu sunt mereu diferite și bazate pe presupuneri, nu pe experiență, așa că dacă poate să-mi dea cineva un sfat aș fi recunoscătoare!

5 răspunsuri:
| zurick a răspuns:

Aici fostă absolventă mate-info, care îți recomandă să mergi pe uman și nu pentru că nu mi-ar fi placut mie la mate-info, din contră, ci pentru că îți alegi profilul în funcțiile de interesele tale, nu ale altora. Vrei să dai la psihologie? Ai o oră pe săptămână în a 10 a de care multi nici nu țin cont și nu poți face mare lucru în ea. Cred că cel mai potrivit ar fi științe sociale pentru tine și nu uita, te vei chinui cu materii pe care nu le suporți în mod inutil dacă știi că nu ai treabă cu ele pe viitor ( la mate faci vectori, trigonomie, analiză și algebră, primele 2 le poți asemăna cumva cu geometria și nu prea totuși, greu să explic laughing )

| Nirvanaaa a răspuns:

Salut!
Eu am fost pe real pe stii tele naturii deci poate te ajuta un sfat de la cineva de pe real.