| simpformalfoy a întrebat:

Sunt minora, eleva, si ieri am platit amenta de la contolori pentru ca nu aveam la mine cardul de calatorie gratuit. La inceput le-am zis celor doi controlori ca nu am bani ca sa ma lase in pace. M-au speriat, zicandu-mi ca o sa vina amenda mai mare acasa (500 de lei). Pana la urma le-am dat banii pentru ca imi era frica. Le-am zis ca am abonamentul de metrou la mine pe care scrie ca e gratis pentru elevi, dar nu au vrut sa il vada. Le-am zis ca le pot da poza cu buletinul si carnetul, si mi-au zis sa nu le dau ca nu au nevoie. Dupa ce am platit, nu mi-au dat decat cardul cu suprataxa, si nu m-a pus sa semnez nimic, iar pe cardul ala scrie ca nu aveam actele la mine cand eu le-am zis ca i le arat. Pot face cumva sa imi recuperez banii?

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai de ce sa iti recuperezi banii?
daca nu ai putu prezenta la control cardul... aia e.

| simpformalfoy explică (pentru suntserios):

Pentru ca amenda a fost data ilegal si banii aia erau munciti de mine, primiti din bursa

| suntserios a răspuns (pentru simpformalfoy):

De ce a fost ilegala? Este vreo lege care zice ca nu trebuia sa arati cardul?

| simpformalfoy explică (pentru suntserios):

Cred ca nu ai citit faptul ca sunt minora si eleva si eu le-am zis sa le arat carnetul si au insistat sa nu i-l arat. Nu au voie sa dea amenda unui elev, abonamentele sunt gratis, plus ca nu m-a pus sa semnez un proces verbal ceea ce trebuiau sa faca. Au facut asta ca sa nu imi pot lua banii inapoi. Prietena mea care era cu mine le-a aratat buletinul si pe cardul de suprataxa i-au scris ca nu a prezentat actele, desi ea le-a prezentat. Sunt niste oameni jegosi care cauta sa fraiereasca copii pentru putini bani.

| suntserios a răspuns (pentru simpformalfoy):

Citat din regulamentul STB.

"Cu excepția copiilor în vârstă de până la 7 ani, celelalte categorii de persoane enumerate la