anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am 17 ani si sunt elev in Timisoara la un liceu bun cu multe clase de uman si real.
Eu sunt la filo,iar la mine in clasa nu sunt multi copii de treaba si sunt pur si simplu singur fiindca nu ma prea baga in seama.
Nu am deloc prieteni si nici prietena,sunt complet singur si ma simt trist, m-am despartit de prietenii mei definitiv.
Mi-as dori sa-mi fac o prietena si nu stiu unde sa merg ca sa imi gasesc una.
1.Sa incerc la un club de dans? Mai exact la ce club?
2.Sa merg intr-un club pentru tineri? Unde si ce trebuie sa fac?
3.Sa incerc la mine in liceu si mai exact cum?

2 răspunsuri:
| OnuOnulică a răspuns:

Eu am avut 5-6 prietene in liceu.Crede-ma in liceu gasesti cel mai bine!
Lasa clubul ca presupun ca esti destul de mic pentru asta...incearca in liceu.Trebuie sa nu fi timid si sa fi perseverent...din toate fetele care sunt in liceu tau trebuie sa vrea macar una chiar daca e boboaca.

| Wihox a răspuns:

Eu iti recomand sa nu te implici intr-o relatie la nimereala. Iti sugerez sa mai astepti sa iti cunosti colegii. Daca esti clasa a noua cred ca inteleg ce se intampla. Esti inca melancolic dupa generala, hmm, mi s-a intamplat. La inceputul clasei a noua imi uram colegii dar dupa am inceput sa ii suport si chiar sa ma inteleg cu ei. Iti sugerez sa iti vezi de invatat si totul va veni de la sine. Dar cand va veni de la sine te vei indragosti de o fata care te va trata ca un amic si tu o sa mori de ciuda. sau poate tu o sa ai mai mult noroc ca mine.winking