| GFantastikBaby a întrebat:

Eu sunt eleva in clasa a 8-a, si in curand va trebui sa imi aleg un liceu. Chestia e ca eu nu stiu pe ce profil as putea merge. Nu am materii preferate, decat engleza si biologia, dar nu foarte mult. Am note mari, sunt prima in clasa, dar nu am nici o tragere spre anumite materii. Chestiile la care ma pricep eu sunt scrisul (compuneri, povesti) muzica si desenul (mentionez ca la ultimele doua am participat la concursuri pe temele acestea, si am luat printre primele locuri). Toata lumea imi spune sa ma duc pe profil de Filologie sau Stiinte, dar eu pur si simplu nu vreau. Eu le am cu arta. Dar stiu ca, () daca o sa merg pe una din acestea doua, nu o sa ajung cine stie ce. Ce ar trebui sa fac? In Cluj exista ceva licee specializate pe desen sau muzica? Multumesc anticipat!

6 răspunsuri:
| Kerli a răspuns:

Buna
si eu sunt buna la desen, dar cum ai spus si tu nu poti ajunge cine stie ce
am vorbit cu profesoara de desen si mi-a spus ca mai departe la facultate de arte, arhitectura se intra pe pile
si totusi daca ai intra la facultate ce ai face mai departe? designer, arhitect, fotograf etc.e adevarat ca ar fi meserii placute, dar sunt multi astfel de oameni care nu prea au de lucru. acum ca esti in a 8-a sigur vor veni o gramada de fotografi care vor face oferte. iti imaginezi ce neplacut e pentru acesti oameni sa tot umble de colo-colo ca sa-si castige existenta
am prieteni care au fost la filo, au spus ca e mai usor
dupa parerea mai ar fi ceva de viitor sa studiezi bine-bine lb romana dar si alte limbi
iti urez succes la examele

| Kerli a răspuns:

Iar desenul ar putea sa-ti ramana un hobby

| GFantastikBaby explică (pentru Kerli):

Multumesc pentru raspuns... Asa m-au sfatuit si parintii. As vrea sa imi aleg o meserie care sa imi placa, sa nu o fac doar pentru bani. Insa voi vedea in viitor ce o sa urmez, mai am putin pana atunci. :]

| Sime2 a răspuns: