| TnCristinaa a întrebat:

Buna TPU..trebuie sa intru la liceu si as vrea la Colegiul National Pedagogic C-tin Bratescu din Constanta Vocationala Educator-invatator
Ce probe se dau? Cum este liceul? Cum sunt elevii? Este greu?
Astept raspuns URGENTT
Multumesc! Funda! primului raspuns bun

Răspuns Câştigător
| Mada_Mays_1994 a răspuns:

Probele: recitarea unei poezii, sa vorbesti corect gramatical. Greu nu stiu daca e, dar stiu sigur ca te pune sa citesti vreo 2 carti (romane) in 4 zile si apoi va da test din ce ati citit, cu lucruri marunte de ex: ce culoare avea tricoul personajului! Liceul este unul serios, profesorii isi dau silinta sa te invete ceva bun, iar colegii, sunt de asemenea buni, de treaba, nu o sa vezi acolo injurand, fumand etc oh go on Mult succes :!:*

| TnCristinaa explică (pentru Mada_Mays_1994):

Esti din Constanta? (Scuze de intrebare)

| Mada_Mays_1994 a răspuns (pentru TnCristinaa):

Nu, dar acolo a fost verisoara mea happy, si am vorbit si cu niste profesori cum este acolo, etc;*

| TnCristinaa explică (pentru Mada_Mays_1994):

Am auzit ca se da si la engleza ceva.:

| Mada_Mays_1994 a răspuns (pentru TnCristinaa):

Dap teza

| TnCristinaa explică (pentru Mada_Mays_1994):

Nuuu...ma refer la probe.am auzit ca se da si la engleza pe langa ce ai scris mai sus big grin

| Mada_Mays_1994 a răspuns (pentru TnCristinaa):

La engleza?straight face eu n-am auzit de asa ceva straight face cum sa dai la engleza? rolling on the floor pai daca nu stii? nu e ceva obligatoriu, din cate stiu se da chiar bac la engleza sau ceva gen ''bac'' la care nu conteaza ce nota ei...winking doar daca vrei sa fii invatator sau mai stiu eu si de engleza. dar probe la eng nu,.,.

7 răspunsuri:
| Pavellina_Pave_1994 a răspuns: