anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei! Sunt eleva in clasa a12a si am inceput sa ma gandesc la facultatea unde as vrea sa intru.Ma gandeam la drept,in Iasi. Mi-ar place, de obicei sunt o fire corecta. Sunt oarecum tacuta dar m-am gandit ca poate asta ma va forta sa fiu altfel. Sunt la un liceu bun(la profil uman), pot sa spun ca am potential.Am note undeva pe la 7 8 9 dar nu-mi dau total interesul acum la liceu.O parte din colegi nu ma cred in stare ca pot intra acolo si sa ma mentin. Apropiatii mei care ma cunosc spun ca m-as descurca. Eu insa cred ca ma pot descurca, pana la urma si facultatea aceea e facuta pentru oameni care pot invata, nu pentru alte rase superioare inteligentei noastre.Chiar e ATAT de dificil la drept incat nu ai timp sa iesi la un suc si stai non stop sa inveti? De aceea unele persoane ma descurajeaza?

2 răspunsuri:
| positivity a răspuns:

Tu crezi în tine, iar din acest motiv te vei descurca. Nimic nu este simplu în viață, dar nimeni nu ți-a spus că totul va fi floare la ureche.
Nu știu mare lucru despre facultatea de drept, dar știu că nu este imposibilă de făcut. Atâta timp cât îți place și înveți cu plăcere, nu cred ca va fi o așa mare problemă.
Ar trebui să-i ceri părerea unei persoane ce a terminat această facultate, ea îți poate oferi mai multe detalii în legătură cu acest subiect.
Dar eu cred în tine, te vei descurca.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Persoanele care te descurajeaza iti zic probabil din ce au auzit.Chestie cu "dificultatea" difera de la persoana la persoana. Daca mie nu imi place matematica, mi se pare grea. Unuia care ii place i se pare usoara.Cauta pe net cam ce ai avea de invatat la facultatea de drept, si vezi daca ti se pare greu, usor. Daca asta iti doresti eu iti urez bafta!

Întrebări similare