| iLOVEquestions a întrebat:

Pentru a mia oara, prietena mea ma dezamageste. M-a invitat cu ea intr-un sat sa stam peste weekend, eu am intrebat-o pe mama daca ma lasa. ce mai, era tot aranjat! Cand, booing. Ea nu mai da niciun semn de viata.Desigur ca nu o voi suna eu raised eyebrows (sunt genul incapatanat happy ). O cunoasc de cand eram mica, de 8 ani.Credeti ca ar mai trebui sa o mai iert?
Eu am multe prietene, specific. dar ea e cel mai mult genul meu (pe celelalte le-am cunoscut la modelling, deoarece eu lucrez ca model big grin - dar ele sunt obsedate de cum arata! da totuai le iubesc.)
Revenind, ar trebui s-o iert? E colega mea de clasa si de banca... faza asta ar putea pune capac.
P. S:Cred ca a luat-o pe cealalta prietena a ei cu ea.Intuitia imi spune asta!

Răspuns Câştigător
| LalLyBoOmD a răspuns:

Jur ca ne-am potrivi ca prietene laughing. Si eu trec prin aceeasi situatie, si uneori imi vine sa nu o mai iert, si ea e o foarte mare incapatanata si asteapta sa vina altul la ea, cam ca si mine laughing si trebuie sa renunt eu ca face ea fite si zice de altii laughing. Oricum o iert ca ne cunoastem de mult si na, m-am obisnuit cu ea, semanam fff mult.nu merita sa o pierd pentru defecte! Dar daca inca nu simti ca sunteti chiar asa de apropiate las-o naibii ca mai sunt fete! Daca sunteti, nu merita sa o pierzi! Succes! Funda? Plz

| iLOVEquestions explică (pentru LalLyBoOmD):

Multumesc,o sa tin cont.Te inteleg perfect daca treci si tu prin astalaughinglaughing

| LalLyBoOmD a răspuns (pentru iLOVEquestions):

NU! Scuze, mi-am dat seama ca nu merita s-o ierti! Aceasta "creatura" care mi-a fost prietena mi-a gresit de 3 ori, in acelasi mod! Ori e tampita, ori isi bate joc de mine! Nu o ierta, daca nu vrei sa patesti ca mine :@!

3 răspunsuri:
| Kesha_8753 a răspuns: