| TheIceFury a întrebat:

Salut, am ramas corigent la matematica trebuie sa trec clasa a 11-a, imi puteti spune si mie cum o sa fie la corigenta, ca eu nu am mai ramas pana acum si mai e cam o saptamana pana la ea.
Cel mai bun raspuns funda.

4 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Uita-te pe manual si pe caietul din acel an si vei cam pe ce capitole se axeaza materia, pe ce notiuni si exercitii. Ideea e ca la corigenta sunt putini profesori care ar lasa un elev sa repete nul doar pentru ca nu a trecut la materia lui. Asta se intampla rar. Deci nu trebuie sa fii speriat, nu o sa aiba asteptari prea mari de la tine ba chiar o sa si te ajute, dar nu inseamna ca trebuie sa te duci bata acolo, sa dai foaia goala. Sa aiba ce sa scoata de la tine.

| DaniTDCI a răspuns:

Invata cat mai mult materia si recapitularea, la corigenta o sa va cheme pe toti in sala, veti da un test mic pe o foaie a4 cu exercitii din recapitulare, dar si din materia de a 11-a, dupa aceea veti iesi din sala si va va chema cate 2 la tabla, sa dati o proba orala, mult succes

| UnknowneER a răspuns:

Tot ce ai nevoie este in comentarii, insa eu iti dau un mic sfat, in cazul in care profesorul te va pune ceva ce nu sti, nu da foaia goala, scrie ceva acolo chiar daca nu are legatura sa vada profesorul ca cel putini te.ai straduit si ai scos de undeva niste cifre.

| Robotelul99 a răspuns:

Deci e foarte usor nu ai de ce sa ti faci griji trebuie sa iei nota 5 pentru a trece bafta. Repeta materia intre timp adica lucreaza exercitii. Bafta