| CevaAlexandra a întrebat:

Salut! Sunt eleva la liceu intr-a X -a profil filologie, iar nepasarea profesorilor fata de meseria lor din liceul in care ma aflu ma face sa-mi doresc sa ma transfer. As vrea ori la Eudoxiu Hurmuzachi (Radauti) sau poate la un liceu militar din tara. Sfaturi? Cate sanse as avea la militar si care este concurenta la transfer acolo?
Mentionez ca nu numai nepasarea profesorilor a dus la dorinta mea de a pleca din orasul in care ma aflu, dar si mediul, bullying-ul care mi-l iau, unde eu sunt invinovatita pentru nesimtirea altora.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Du-te la militar.
Nu știu condițiile transferului.

| CevaAlexandra explică (pentru anonim_4396):

Mersi de sfat! Vreo idee care alegere e mai buna dintre Alba Iulia si Constanta in cazul in care o sa fie locuri?

| anonim_4396 a răspuns (pentru CevaAlexandra):

Eu aș merge pe Alba.
Dar mai bine urmează intuiția ta.

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Profesorii predau la scoala, tu ai bligatia sa fii atenta la ore si sa inveti acasa. NU este vina profesorilor ca tu nu vrei s ainveti, de aceea nu trebuie sa-i acuzi pe ei pentru notele mici si lenea care te domina.
Schimba-te, pune mana si invata, sa ezi cum nu-ti mai iei blulling si nici nu e mai persecuta nimnei, fiindca copii cu note foarte mari sunt placuti de toata lumea.
Nu te poti transfera la alt liceu cu note mici asta este clar, ca nu poti face fata nicaieri daca nu inveti.

| CevaAlexandra explică (pentru Violleta2022):

De ce asumi ca nu invat? A noua am terminat-o cu media 9.11 si nu cred ca e medie mica. Crezi ca prin ''nepasare'' imi exprim pur si simplu o frustrare inexistenta asupra unor note mici la fel de inexistente?

| Violleta2022 a răspuns (pentru CevaAlexandra):

Fiindca numai copii prosti fac asemenea afirmatii.