| Utilizatorul33997289 a întrebat:

Salut TPU.

Am 17 ani și vreau să vă spun un lucru cu care părinții mei nu sunt de acord...

Bun deci sa incep:

Sunt elev și am bursa de merit. Părinții îmi dau alocația și dacă cumva mai ajut niste persoane la mine in sat pot să obțin plus 100-200 de lei.


Chestia că eu ajung să obțin o sumă destul de mare pentru un adolescent. Undeva la 1000 de lei în fiecare lună...garantat.


Doar că în mare parte îmi cumpăr haine de bani..bag bani in mine cum s-ar spune.

Chestia e că parintii nu sunt de acord cu ce fac.
Îmi spun mereu că nu e ok sa dau banii pe tot felul de haine.

In general dau 300-350 lei pe o pereche de adidași și de obicei reacționează destul de urat.

Îmi spun că această mentalitate mă poate strica pe viitor...


Țin să menționez că avem o situație financiară destul de buna.

Dar și cu asta..parintii mei ar putea să se îmbrace cu adidași și haine de 500lei bucata și tot nu ar fi o problema.
Dar mereu ii văd că dau sub 100 de lei pe o pereche de adidași.

Și n-am înțeles de ce tot mă bat la cap chiar daca văd că nu-i ascult.


Vreau și eu niste sfaturi.Voi ce suma de bani sunteți dispuși să o cheltuiți doar pentru haine?

Ce sa fac? E bine sau e rău?

Părinții mă bat la cap cu multe chestii dar eu am altă părere..atâta timp cât nu fumez, mă droghez și nu beau zic că nu e o problema.


Ce îmi sugerați sa fac?
E bine sau rău ce fac?

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Fiindca nu esti capabil sa pretuiesti banul si-l risipesti fara sens.
De ce nu te gandesti sa-i strangi si sa mergi intr-o tabara, la vara?
De ce nu te gandesti sa-i pui la banca si duapc e implinesti 18 ani, sa-ti iei o vacnata in strainatate?