| CaroleVoicu a întrebat:

Un tarif de 50 RON pe luna la sala de forta, cu acces nelimitat zilnic(de luni pana sambata) si la orice aparat...este mult? mersi. Funda


P. S. este bine sa merg la sala de la 13 ani jumatate?

Răspuns Câştigător
| CAMELEON07 a răspuns:

Nuu, prietene. E chiar convenabil...
M-am interesat de o sala de forta la mine in oras (Brasov) si cea mai ieftina ar fi 3 lei/zi.
Asta ar insemna 30lei/10 zile deci...
Parerea meawinking

9 răspunsuri:
| Awndre a răspuns:

E ieftin. Eu dau 90 lei pentru ca sunt eleva, dar am si aerobic. Fara reducere ar fi 120 lei.
Deci e bine! happy

| pinkystyleツ a răspuns:

Hmm.thinking asa si asa nici mult dar nici putinwinking. FunDA?

| lolly_3072 a răspuns:

Cunosc unii cre dau pana la 400 lei lunar.asa ca:devil)

| valyalexia a răspuns:

Nu este. asa este in general dar sa retii un aspect sa nu te pui sa fortezi din prima aparate multe daca nu iti permite conditia fizica pentru ca o sa faci febra la muschi si este foarte grav.succes si spor la treaba

| Printzess a răspuns:

Nu e mult. e super binelove struck

| rekii a răspuns:

Eu ma duc la sala si platesc 35 lei pe luna si nu am acces nelimitat ma duc doar de trei orii pe saptamana... faza cu aparatul nu am inteleso. in timpul cand te ducii la sala poti exersa la ce aparat vrei uh. deci in concluzie nu este mult este un pret bun. ASTA DOAR DAK ESTE LA UH IN ORAS. DAK ESTE MAI DEPARTE DE 30 DE KM NU TE BAGA

| 2middlefingers a răspuns:

Nu! nu e mult deloc!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este ieftin dar la varsta ta nu este bine sa te apuci de sala, mai bine apucate de un sport de contact

| piciulainen a răspuns:

Nu, nu cum sa fie mult CaroleVoicu la mine in Piatra de unde sunt e 80RON 12 sedinte si la o sala nu prea moderna dar bine are tot felul de aparate asa ca nu e mult deloc