| Cronoses a întrebat:

Am o intrebare nu stiu daca am ales bine categoria dar este vorba de locul meu de munca.Lucrez ca lucrator comercial la un magazin aproape de 7 luni.Din cate imi amintesc bine bine magazinul s-a deschil in luna octombrie si de atunci am inceput munca.Toti oameni noi care nu aveau nici o cunostinta despre cum se lucreaza si nu am facut un training(probabil nu toate magazine nu fac traininguri) am avut un inceput prost, Cum ar fi sefa noastra din a 3 zi de la deschiderea magazinului a avut o criza nervoasa, a plecat si nu s-a mai intors. Apoi eu cel mai tanar in varsta de 19 ani si un barbat de 40 ani (om foarte de treaba) si o doamna am lucrat cot la cot cu punerea produselor in sala cat si ridicarea marfi care venea cam din ora in ora(nu stiu daca asa era ora exact pentru venirea marfi). Ideea este ca mai erau inca 2 barbati si inca 3 femei plus inca o fata si un baiat care lucrau mai mult pe casa.Si nu ne ajutau sa ducem marfurile in depozit, nu exista categori lucrator in depozit in fisa postului lucratorul comercial ridica si marfa care trebuie sa vina.Caram cuti dupa cuti pe frigul si am cerut ajutor dar nimeni nu vroia.Am vorbit cu noul sef dar nu am rezolvat nimic asa ca in urmatoarea saptamana doamna care ne ajuta sa caram si-a dat demisia si apoi un alt barbat.Si inca lucrez si suntem mai putin nimeni nu se angajeaza aici si ne descrucam din ce in ce mai greu.Deabia mai pot adormi din cauza stresului si oboseli, talpile de la picioare nu mi le mai simt de ceva timp si am facut rani ma multumesc ca nu mai simt durerea de la ele seful ca multi sefi un om care se crede superior si noi suntem sclavi.Am fost acum o saptamana la doctor din cauza, ca imi simteam picioarele grele si am aflat ca am apa la picioare(nu stiam ca exista asa ceva) si zi de zi ma misc din ce in ce mai greu.Nu putem fuma o tigare dupa ce am carat marfuri transportate timp de 2 ore pentru ca nu avem pe cineva care stie sa conduca motostivuitorul.Parintilor mei le e fr