Dacă ați epuizat toate opțiunile cu Paysafecard și serviciul pentru clienți Revolut și încă nu sunteți mulțumit de rezultat, vă recomand să luați în considerare depunerea unei plângeri prin intermediul organismelor de reglementare corespunzătoare.
În Austria, puteți depune o plângere la Autoritatea Pieței Financiare (FMA). Ei supraveghează instituțiile financiare, inclusiv Paysafecard, și investighează plângeri legate de operațiunile lor. Puteți afla mai multe informații și puteți depune o reclamație aici: https://www.fma.gv.at/en/consumers/complaints/
În Irlanda, puteți depune o plângere la Banca Centrală a Irlandei. De asemenea, supraveghează instituțiile financiare și investighează plângeri legate de operațiunile lor. Puteți afla mai multe informații și puteți depune o reclamație aici: https://www.centralbank.ie/consumer-hub/how-to-complain
Înainte de a depune o plângere, asigurați-vă că aveți toată documentația și informațiile relevante pentru a vă susține reclamația. Acestea pot include chitanțe, e-mailuri, capturi de ecran și orice altă corespondență cu Paysafecard și Revolut. Noroc!
Multumesc pentru ajutor. M-am indreptat prima oara catre ECC Romania, dar voi face sesizari si la institutiile mentionate de dvs. Multumesc pentru link-uri!
Salut am exact problema asta. pe 19 mai am facut o retragere, bani nu au intrat în cont. Tu ai rezolvat ceva?