| darts01 a întrebat:

Un prieten vrea sa vina la ase si as vrea sa imi faceti o clasificare crescatoare in functie de urmatoarele optiuni de la cea mai buna la cea mai rea.Va rog nu comentati pe langa subiect ceva de genul sa nu aleaga ase pentru ce e deja hotarat. Uitati optiunile:Economie si comunicare economica in afaceri,Administrarea afacerilor in comert turism servicii merceologie si managementul calitatii,Marketing, Resurse umane, Administratie si management public.

1 răspuns:
| Andreeea21 a răspuns:

Bună, eu sunt studentă la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași. Am făcut 3 obiecte pe care le-ai enumarat, aș putea să te ajut cu pro si contra în privința acestora: Resurse Umane, Marketing și Management Calității.
1. Resurse Umane, pot să-ți zic, că e cea mai plictisitoare materie pe care am văzut-o vreo dată. La seminarii se discută mai mult despre:
- cum să faci un anunt de recrutare
- ce să vorbești și cum să vorbești cu angajatorii
- cum să-ți creezi un CV și scrisoare de intenție ( știu, pare să fie de grădiniță, dar nu este așa )
- se va face un proiect despre un ghid de interviu
- vei învăța cum să redactezi un CV, astfel încât angajatorul să te i-a în considerare
- vei învăța în ipostaza de angajator, cum ar trebui să abordezi subiectele, intrebările cu angajatul etc
La curs:
- te va pune să citești Codul Muncii ( bineînțeles, individual "titlul II, III, IV, VI, VIII și titlul IX, ai aici: http://www.avocat-dreptul-muncii.eu/codul_muncii_2016.php )
- evaluarea performanțelor din organizațiile din România
- și altele

2. Marketing este unul dintre obiectele care mi-a fost pe plac :)
La seminar:
- trebuie să faci un proiect în echipă ( nu cu cine vrei tu, ci prin extragere la sorți ...bine, depinde de profesor, facultate)
În acel proiect vei învăța: cum să faci un chestionar telefonic, online sau direct cu oamenii, cum să calculezi cota de piata, să-ți cunoști concurenții și ce cifră de afacere au etc.
La curs: