| pierduta a întrebat:

Cum schimbi viteza intr-o treapta superioara cand urci o panta/deal. Daca pornesti de pe deal in prima treapta cum anume procedezi schimband viteza in treapta a 2-a pentru a nu muri motorul? Mi se intampla foarte des sa schimb viteaza in timpul urcarii unui deal si de fiecare data imi moare motorul?!

8 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Il turezi mult mai mult. Peste 3000 de ture chiar, pana intra pe rosu si apoi schimbi!

| pierduta explică (pentru FurtunaDiesel):

Si atunci cand apesi pe ambreiaj tot asa trebuie sa lasi piciorul de pe acceleratie? mereu am impresia ca datoria faptului ca las aceleratia imi moare motorul?!

| bigalow a răspuns (pentru pierduta):

Nu accelerzi masina pe rosu cum zice furtuna diesel la ora asta are chef de mistouri, cel mai bine cand iti moare motorul in panta schimbi intr-o treapta inferioara asa economisesti si consumul de carburant si piesele masini

| paulp a răspuns (pentru pierduta):

Salut, am aceeiasi problema. ai gasit raspunsul la aceasta intrebare? mersi

| FurtunaDiesel a răspuns:

Pai nu. Turezi masina in viteza 1 pana turometrul ajunge in zona rosie, dai drumul la acceleratie, apesi ambreajul imediat fara sa astepti, schimbi, si apoi apesi iar repede pe acceleratie. Dar sa te misti repede sa nu apuce sa se subtureze iar!

| bigalow a răspuns (pentru FurtunaDiesel):

Dar tu asa iti omori masina ta pe rosu? laughing Tu dai sfaturi parca ar fi cu un tir cu 30 de tone incarcatura

| FurtunaDiesel a răspuns:

Pai daca moare motoru inseamna ca masina nu are forta. Iti garantez eu ca un tico daca urc o panta mai abrupta, de peste 40 de grade sa zicem imi moare motoru si pe rosu indiferent ce as face, cu viteza 1 ca nu trage. Daca e o panta normala ca cele din oras de 20-25 de grade merge ok!

| olixandru a răspuns:

Pentru a schimba viteza intr-o treapta superiara atunci cand urci pe deal, motorul trebuie turat peste 3000 de ture, astfel ai si putere mai mare si nu iti va muri motorul.