| GabitaBm a întrebat:

E normal ca atunci cand masina este pornita sa arate 1000 d turatii? fara nici o acceleratie sau alte manevre

22 răspunsuri:
| marcela290 a răspuns:

Nu este normal. Ea se tureaza doar daca apesi acceleratia.

| CrocoBaur a răspuns:

DEpinde ce masina, daca e pe benzina, si e pornita la rece, sistemul de alimentare are o functie de imbogatire a amestecului carburant si atunci e normal! Daca e diesel....atunci mai complicata treaba!

| iustin225 a răspuns:

Este normal numai daca este pe undeva ceva defect

| dlclau a răspuns:

Da.este normal

| andreisoci a răspuns:

Cand o pornesti doar? dupa ce o-ai pornit nu mai este?

| SuicideSilence a răspuns:

Ia in considerare și aspectul relantiului la rece și la cald, ca diferă. Turația normala de relanti la cald este in jur de 600 - 650 rpm, iar cea la rece catre 800 - 850rpm.

| GabitaBm explică (pentru andreisoci):

Tot timpul.indiferent de cat sta pornita.mai jos de 1000 nu coboara

| GabitaBm explică (pentru CrocoBaur):

Da e pe benzina, opel

| Saveryo a răspuns (pentru GabitaBm):

Este normal, Benzinara are turatii mai ridicate pentru economia de benzina si un Sprint mai bun. O sa te rog sa te convingi in cartea technica a masinii. Asta in cazul in care masina are un motor in 4 cilindrii.
Nu iti face probleme ca nu sunt.
Amea are turatia la relantiu la 1500 RpM dar eu am S. 2000

| GabitaBm explică (pentru Saveryo):

Hmm cilindri nu, sper sa nu gresesc big grin e in 3 pistoane.

| Saveryo a răspuns (pentru GabitaBm):

Atuncia ai opel corsa! si 1000 RpM sunt ok! 3 Pistoane, da

| CrocoBaur a răspuns (pentru Saveryo):

Sunt ok 1000 de rpm, dar daca vrei poti sa reglezi singur ralanti-ul! Vezi unde e conectat cablul de acceleratie pe galeria de admisie, si acolo are un surub de tamponare a clapetei de aer!

| IMC90 a răspuns:

E turata la relanti

700 de turatii pe minut e normal sa ai

| Saveryo a răspuns (pentru CrocoBaur):

La Opel e posibil la amea e imposibil ca am acceleratie electronica controlata de SLLIT cu admisie de Azot si sistem de Nitrogen...

| Saveryo a răspuns (pentru IMC90):

La ce la scuter cu pedale? de ce dai informatii eronate?
Nu stiam nici eu da am aruncat putin ochii in cartea technica unde scrie clar
sau tu esti zeu zeiilor sti mai multe?

| IMC90 a răspuns (pentru Saveryo):

La masina... Nu exista turatii = 0, asta ar insemna ca motorul nu e pornit, dar e la mintea cocosului chestia asta.
Ca e posibil sa fie 1000 in loc de 700 asta depinde de la masina la masina, dar eu i-am transmis ca nu e nicio problema. Faptul ca poate e turata la relanti nu inseamna ca e defecta...

regis
| regis a răspuns:

O astfel de turatie la ralanti, cu motorul cald, este prea mare.

| GabitaBm explică:

No bineee da nu va certati acum laughingeu am intrebat daca i s-a mai intamplat cuiva.

| CrocoBaur a răspuns (pentru GabitaBm):

Ba.extraordinar ce perle scoateti! In primul rand, sistemu tau, daca il ai se numeste SPLIT si consta in reglarea presiunii de injectare in functie de vacuumul creat pe admisie, in al doilea rand, sa inteleg ca galeria de admisie e "facuta" din azot si ai si sistem nitro? ..Pai azotul sau nitrogenul e unul si acelasi lucru!

| subfocus a răspuns (pentru GabitaBm):

N-are nimic. e putin cam mare ar trebui sa stea la 900 atata e de la mama lui. dar nu e stres ca nu pateste nimic. se poate regla la o adica, dar daca nu ai alte probleme nu are rost sa iti faci griji pentru atat

| CrocoBaur a răspuns (pentru subfocus):

Singurul loc unde se simte este, la frana de motor cand cobori o panta!