| Cristian999998 a întrebat:

Salut, am o problema la un Fiat doblo 1.9
Am dus masina la un mecanic cu problema ca imi intra presiunea din motor in apa si o scotea afara.
M-am dus la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb garnitura la chiuloasa. A facut comanda de garnitura si dupa mi-a spus ca trebuie sa rectific chiuloasa. Am fost la alt mecanic pentru rectificarea la chiuloasa, i-am dus chiuloasa si dupa 2 zile ma suna si imi spune ca masina tot asa face, adica iese apa din bazin cand o pornesc.
Dar faza este ca nu-i ca si inainte sad acum are si un alt sunet. Zici ca merg cu un tractor pe drum + ca nu mai trage...o panta pe care o urcam fara probleme cu treapta a 3-a de viteza acum trebuie a 2 a. Ce sa mai vorbesc ca de abia ajunge pana la 90 km/h si de la 90 in sus nu mai urca sad
Ce credeti ca s-a intamplat la masina, ce a facut "mecanicul" gresit sau ce nu a pus corect?

9 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cred ca ai chiulasa fisurata, si trebuie inlocuita complet.
In unele cazuri poate fi chiar blocul motor fisurat.

| romeo78 a răspuns:

Iartă-mă, dar și-a bătut joc de tine.
Ce e de făcut? Simplu, dacă poți, să mergi la un service auto al firmei Fiat sau de Opel, dacă ai unul dintre ele în apropierea orașului unde locuiești. Dacă te miri de ce spun service Opel, vreau să știi că vreo 15 ani, motoare diesel Fiat au fost oferite și mărcii Opel printr-un acord de cooperare.
Motorul trebuie demontat, curățat, iar "acea rectificare" să fi fost făcută cu picioarele! Sunt frecări metalice, jocuri ale pieselor în mișcare.
Ați pățit ce spune o zicală românească: "scumpul mai mult păgubește, iar leneșul mai mult aleargă"!
Ați încercat să faceți o economie la reparație și ați mers la un service de cartier.
Succes!

| anonim_4396 a răspuns (pentru romeo78):

Vorbesti prostii. te duci cu masina la reprezentata cand o ai in garantie.

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Cine spune asta, că trebuie doar în garanție? Te duci oricând!

| anonim_4396 a răspuns (pentru romeo78):

Eu cred ca tu te duci de fiecare data la reprezentanta, ca de ce sa nu dai 500 ron pe o centura, cand poti merge la reprezentanta si dai 2000 ron?
ca sa nu mai zic cat te costa sa schimbi o garnitura de chiulasa la o reprezentanta. si acolo tot mecanici sunt, platiti mai bine, dar care fac acelasi lucru. platesti mana de lucru de te ustura si curu.

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Bravo, ce gândire! Nu a dat 2000 de lei, a dat 200 de lei și cu ce s-a ales? Cu o pagube și mai mari la motor!
Cât dai, atâta ai! Apropo, eu nu cred că la o reprezentanță își permit să facă reparații de mântuială!
Dar, asta e gândirea românească!

| anonim_4396 a răspuns (pentru romeo78):

Eu cred ca tu mergi cu autobuzu, dupa mecla, si daca ai avea masina, nu ai merge la reprezentanta, decat daca poate e masina pe firma, de servici, si cand ai probleme, vor aia sa o trimita acolo.
ce importanta are,? are garantie oricum, indiferent unde s-a dus, se duce cu ea inapoi si ii explica omului ca nu i-a reparat masina, si sa i-o repare, ca doar a platit happy

| romeo78 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu cred că te-am jignit "după meclă"! Se vede că sunteți din păcate, unul dintre cei mulți șmecheri ai șoselor care nu respectați nici o regulă de circulație, iar după mașină curge tabla și piesele, iar reparațiile se fac în curtea blocului sau casei!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ce alte simptome mai avea masina? nu fierbea apa in motor? la ce temperatura statea apa? daca dadeai drumu la incalzirea din masina, baga caldura? s-a uitat si el intai la pompa de apa si la termostat? sau ti-a zis direct ca e garnitura?
Ce alte simptome mai avea?