| Rioux a întrebat:

Salut! Am si eu o intrebare am un poket bike malaguti gryzly 49cc caruia i-am schimbat motorul pentru ca cel cu care a venit imi facea probleme. Cea mai ieftina si fiabila varianta pentru mine a fost sa cumpar un motor de bicicleta 80cc. Am modificat cadrul motocicletei pentru al monta iar prinderea de la toba este diferita asa ca nu am putut prinde toba mea veche. Am incercat din curiozitate sa montez toba cu care motorul de bicicleta a venit in pachet si motocicleta fiind (full suspension) cand ma lasam putin mai tare pe ea toba atingea. Eram destul de nerabdator asa ca i-am facut rodajul cu o toba de 10 cm improvizata de mine pentru a nu imi arde carenele am lasat-o cam 30 min si dupa s-a oprit singura tin sa mentionez ca acceleratia nu era bine reglata si trebuia putin tinuta dar am strans surubul de la maneta si a ramas cat de cat accelerata la relanti dupa 15 min motorul s-a oprit singur si l-am bagat in garaj si nu l-am mai pornit de atunci. Cineva mi-a zis ca nu e bine sa merg cu el fara toba. Eu tin la motorul asta ca la ochii din cap pentru ca din toate motocicletele mele el a avut cea mai mare grija de mine in 2 ani am cazut de 4 ori cu el si il apreciez mult. Acum imi e teama ca s-a stricat ceva la el. Vreau sa ii tai toba cu care a venit si sa o fac cam de 20cm si sa o sudez cu autogenul. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna daca a patit ceva motorul? Este un 2 timpi

11 răspunsuri:
| Kamiyashiro a răspuns:

Cred ca faci rau, vei strica contra balansarea motorului, nu o sa faca contrapresiune evacuand prea rapid.
Din ce am văzut pe aliexpress tobele au 35mm, crezi ca ajunge 20mm?
https://m.aliexpress.com/item/4000504402173.html

| Rioux explică (pentru Kamiyashiro):

Salut! Multumesc mult ca mi-ai raspuns! Nu stiu daca ai inteles dar eu am sa incerc sa iti explic pe intelesul tau! La un motor de bicicleta intre toba finala si prinderea tevii de cilindru sunt vreo 10cm iar ea sta cumva in jos iar eu as vrea sa o scurtez

| Rioux explică (pentru Kamiyashiro):

20211205_112111.webp Uite asa arata

| Kamiyashiro a răspuns (pentru Rioux):

Nu prea am înțeles am citit de 2 ori ce ai scris. Nu am experiență cu bicicletele cu motor, de fapt si eu vreau sa învăț despre ele. Mulțumesc de înțelegere.

| Rioux explică (pentru Kamiyashiro):

Probabil cu o poza ati intelege dar nu pot sa vo trimit prin TPU

| Kamiyashiro a răspuns (pentru Rioux):

Https://imageupload.io/
incarci imaginile fara parola si pentru o zi, minimul, apoi scrii linkul aici.

| Kamiyashiro a răspuns (pentru Rioux):

Ce frumos arată! Ai facut treaba bună.
Nu cred ca are nimic motorul. Ma pricep la motoare auto ca șofer doar dar aveam o skoda Felicia cu motor mic si daca ii pui benzina sia rde nu are nici un bai. Problema poate fi ori transmisia ori evacuarea. Dar la evacuare nu ma pricep deloc. Decât ce scrie teoretic in manuale. E din aluminiu motorul? Ca la skoda Felicia erau tot din aluminiu si arăta cam la fel ca al tău.

| Rioux explică (pentru Kamiyashiro):

Cred ca este de aluminiu! Uitati linkul de unde l-am cumparat https://www.generalmotor.ro/......-timpi-gri
Multumesc pentru compliment! Nu ma prea pricep la masini, nu sunt sofer am 14 ani

| Rioux explică (pentru Kamiyashiro):

Motorul de bicicleta pe cross este un proiect de al meu pe care momentan l-am pus pe pauza pentru ca trebuie ca toba din imaginea mai sus sa fie scurtata si dupa sudata cu autogenul si nu am unde sa o fac iar dupa ce termin cu toba am sa ma ocup pe partea de design as vrea sa o fac sa semene cu o Yamaha YZ doar ca cu albastru si mov

| Kamiyashiro a răspuns (pentru Rioux):

Motoarele de aluminiu sunt foarte bune se strica destul de greu spre deloc.
Felicitări pentru proiect.
Dar evacuarea spre lateral ar funcționa sau e prea lungă? Sau sub forma de U sa vina înapoi spre spate bicicletei?